A A+ A++

W minionym tygodniu – od 14 do 20 listopada – najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,38 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,59 proc. – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl – tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajął kolejny odcinek nowej serii reality-show „Rolnik szuka żony”, który w Jedynce 20 listopada oglądało 3,27 mln widzów (25,82 proc. udziału).

Podium uzupełnia niedzielny mecz otwarcia Mistrzostw Europy w piłce nożnej pomiędzy Katarem a Ekwadorem, który w Jedynce tego dnia od godz. 16.52 oglądało 3,19 mln widzów (26,16 proc. udziału). Na antenie TVP Sport spotkanie oglądało dodatkowo 1,09 mln osób, a TVP 4K – 103 tys. Łącznie mecz na trzech antenach śledziło 4,39 mln widzów.

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 20 listopada na antenie stacji obejrzało 3,19 mln widzów (26,16 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,20 mln widzów (emisja 16 listopada; 8. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 10 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 2,04 mln oglądających (wtorkowe wydanie), a 18. były „Wydarzenia” Polsatu (1,84 mln; niedziela).

TVP1 liderem

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 10,12 proc. Wynik stacji zwiększył się o 0,14 pkt. proc.

Druga była TVP2, która miała 8,51 proc. udziału (wzrost o 0,02 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,46 proc. (w dół o 0,03 pkt. proc.).

Z kolei czwarty był Polsat, którego wynik zwiększył się o 0,47 pkt. proc. do 8,28 proc.

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 34,77 proc. do 35,37 proc.

Udany tydzień stacji newsowych

Piąte miejsce zajął kanał TVN24 (do góry o 0,21 pkt. proc. do 6,13 proc.). Szóste było TVP Info (5,66 proc.; + 0,86 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. miejsce zajął Polsat News (2,24 proc.; + 0,43 pkt. proc.).

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNetflix promuje “Wednesday” w popularnym warszawskim bistro