Z analizy serwisu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie 12-18 lutego najczęściej oglądaną stacją była telewizyjna Dwójka. Na drugim miejscu uplasował się TVN24, a podium zamykał TVN. Tydzień wcześniej TVP2 była dopiero na trzecim miejscu.
W pierwszej piątce znalazła się jeszcze TVP1 i Polsat. Telewizja Republika uplasowała się dopiero na siódmym miejscu (spadek z szóstego) ze średnią minutową oglądalnością (AMR) na poziomie 160 tys. widzów. Tydzień wcześniej współczynnik AMR wynosił prawie 200 tys. widzów, co oznacza, że Telewizja Republika zaliczyła największy procentowy spadek ze wszystkich analizowanych 20 stacji (-0,65 proc.).
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Ogromny sukces TVP2 w połowie lutego to przede wszystkim zasługa “M jak miłość” (jeden odcinek oglądało 2,94 mln widzów) i “Na dobre i na złe” (2,2 mln). Drugim programem z największą oglądalnością w tamtym tygodniu były “Fakty” TVN z 13 lutego – 2,57 mln widzów. Na sukces Dwójki zapracował też finał “The Voice Senior”, który przyciągnął przed telewizory 1,92 mln widzów.
Inne popularne programy to serial historyczny TVP1 “Zatoka szpiegów” (1,87 mln), “Barwy szczęścia” TVP2 (1,68 mln) czy “Teleexpress” (1,52 mln). Główny program informacyjny TVP1, czyli “19:30” miał jednego dnia 1,48 mln widzów. Jest to ogromna przepaść w stosunku do “Faktów” TVN, zważywszy, że nadawane do 20 grudnia 2023 r. “Wiadomości” szły z “Faktami” łeb w łeb. Przewaga jednego programu nad drugim wynosiła zwykle nie więcej niż kilkadziesiąt tys. widzów.
W 50. odcinku podcastu “Clickbait” zachwycamy się serialem (!) “Pan i Pani Smith”, przeżywamy transformacje aktorskie w “Braciach ze stali” i bierzemy na warsztat… “Netfliksową zdradę”. Żeby dowiedzieć się, czym jest, znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS