A A+ A++

Zaczęła się budowa pierwszego z dwóch tuneli, który połączy stacje Łódź Fabryczna z Łodzią Żabieniec. Wcześniej wydrążono tunel od strony Łodzi Kaliskiej. Ile jest jeszcze do zrobienia na trasie tunelu średnicowego w Łodzi?

Mniejsze z urządzeń TBM wykorzystywanych do budowy tunelu średnicowego w Łodzi ponownie działa. Tarcza Faustyna została uruchomiona w środę (15 czerwca), co potwierdza “Wyborczej” Rafał Wilgusiak z biura prasowego PKP Polskich Linii Kolejowych.

Warto przypomnieć, że tarcza Faustyna przebiła się przez ścianę komory przy ul. Stolarskiej 17 lutego tego roku. Wówczas zakończono budowę pierwszego z czterech tunelowych łączników – dwóch w kierunku stacji Łódź Kaliska i dwóch w kierunku stacji Łódź Żabieniec.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRolowanie kredytu jest nieuczciwą praktyką rynkową – przełomowy wyrok Sądu
Następny artykułHurkacz w ćwierćfinale w Halle. Polak pokonał ubiegłorocznego zwycięzcę