Mistrz japońskiej F3 z 2018 roku, Tsuboi wyprzedził o 0,7 sekundy kolegę z INGING Motorsport, Hiorakiego Ishiurę. Jako trzeci finiszował urzędujący mistrz serii, Nick Cassidy.
Ukyo Sasahara startował z pit lane. Sena Sakaguchi zastępujący Kentę Yamashitę (nie wrócił do Japonii po Le Mans), zaliczył kraksę na okrążeniu formującym i powtarzano procedurę startową.
Ryo Hirakawa wykorzystał pole position i otwierał stawkę. Ritomo Miyata kiepsko wystartował z drugieg pola. Na pierwszym zakręcie Toshiki Oyu obrócił Dallarę Sachy Fenestraza. W kolizji uczestniczył Tadasuke Makino. Do końca 7 okrążenia dyktował tempo Safety Car. Oyu, który zjechał po nowy nos samochodu, otrzymał karę drive through.
Naoki Yamamoto rozpoczął pit stopy po 9 okrążeniu. Tsuboi i Sekiguchi zmienili opony po 10, Hirakawa po 12 kółku. Prowadził Ishiura przed Cassidym i Nojirim. Tsuboi wykorzystał push-to-pass, mijając Hirakawę.
Tomoki Nojiri wykonał pit stop po 20 okrążeniu, wpuszczając do trójki Yujiego Kunimoto. Hiroaki Ishiura posiadający w zapasie 5 sekund nad Cassidym, odwiedził pit lane po 30 okrążeniu. Sho Tsuboi wyprzedził Ishiurę (31).
Cassidy i Kunimoto zjechali na dwa okrążenia przed metą. Problem z lewym przednim kołem przedłużył postój Nowozelandczyka do 10 sekund. Nick Cassidy wrócił na tor za Tsuboim i Ishiurą.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS