A A+ A++

Prace prowadzone są etapami, a ruch odbywa się wahadłowo. Wykonawca planuje zakończyć remont do 30 kwietnia.

Roboty są wykonywane w technologii „slurry seal”. Polega ona na układaniu na zimno dwóch cienkich warstw mieszanki mineralno – emulsyjnej, któa przeznaczona jest do wykonywania warstw ścieralnych  i wyrównawczych nawierzchni na drogach miejskich i pozamiejskich o natężeniu ruchu od bardzo lekkiego do ciężkiego.

Zaletą technologii „slurry seal” jest to, że wznowienie ruchu możliwe jest już po kilkudziesięciu minutach od momentu ułożenia drugiej warstwy. Pozwala to na wydatne skrócenie czasu robót. Technologia ta jest także bardziej przyjazna dla środowiska niż tradycyjne metody.

źródło, wideo, fot. GDKiA Lublin

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDr Anthony Fauci: druga fala epidemii w USA jest nieuchronna
Następny artykułBocian na skraju drogi [FOTO]