Toyota Crown doczekała się piętnastej generacji. Do tej pory, od 1955 roku był klasycznym sedanem. W najnowszej generacji pojawi się klasyczna odmiana oraz dwie wersje z nadwoziem SUV i crossover. Ten ostatni to hatchback z nieco większym prześwitem, który ma 4,93 m długości i 1,54 m wysokości. Styl nadwozia, który ostatnio przybiera na modzie (Peugeot 408, Citroen C5 X, Ford Evos). Toyota już dłuższy czas zaskakuje stylizacją swoich nowych model. Tak jest również w tym przypadku. Wąskie paski świateł z przodu i z tyłu, zdecydowane kształty. Mniejszy SUV (na zdjęciu grupowym w kolorze czerwonym) prezentuje się na zdjęciach niczym baby Lamborghini Urus.
Nowa gama różnych odmian Toyoty Crown
Nowa gema różnych odmian Toyoty Crown
Toyota nie eksperymentowała z wnętrzem. Jest 12,3-calowy wyświetlacz instrumentów, duży ekran dotykowy po śreodku deski. Nowy Crown przyjmuje komendy głosowe wywoływane hasłem “Hey Toyota”, ma aktualizacje oprogramowania “over the air” i łączy smartfony bezprzewodowo poprzez Android Auto i Apple Carplay. System nawigacji jest oparty na chmurze.
Toyota Crown
Jeśli chodzi o napęd to Toyota postawiła w nowym Crownie na hybrydę. Wolnossący, 4-cylindrowy silnik ma 2,5-litra pojemności i jest wspomagany dwoma silnikami elektrycznymi (jeden z przodu, drugi z tyłu), posiada nowo opracowany akumulator niklowo-wodorkowym. Druga opcja napędu to 2,4-litrowy, czterocylindrowy silnik benzynowy z turbodoładowaniem o mocy 340 KM. W obu wariantach napędowych Toyota oferuje swoją nowość: napęd na wszystkie koła E-Four z dodatkowym silnikiem elektrycznym na tylnej osi.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS