A A+ A++

Przy obecnych cenach paliw nie ma najmniejszych wątpliwości co do opłacalności montażu systemu LPG. Można zaoszczędzić kilka tysięcy złotych po 2-3 latach i to licząc już ze zwrotem kosztów poniesionych ma instalację. Jednak warunkiem jest nie tylko dobór instalacji pasującej do silnika, ale i odpowiedni silnik. Teoretycznie do „zagazowania” nadaje się każdy, ale w praktyce są lepsze i gorsze. A które są najlepsze?

Wybrałem dziewięć jednostek napędowych, które znakomicie spisują się na LPG. Są to trwałe, mało problematyczne silniki, w większości z wtryskiem pośrednim i dość paliwożerne, co też przełożysz się na większe oszczędności. Niektóre są tak dobre do tego, że kupić auto i nie wyposażyć go w instalację LPG to grzech. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNadchodzi zamiana pogody
Następny artykułPaństwem polskim rządzą bandyci