A A+ A++

Konsumujemy treści nałogowo. Pracujemy i żyjemy w zawrotnym tempie, jesteśmy przeładowani informacjami i wiecznie nie mamy czasu. Przeglądamy zawartość, wchodzimy w interakcję z chatbotami i dążymy do wygody i natychmiastowej odpowiedzi na nurtujące nas pytania. W tej nowej rzeczywistości konieczne jest, aby marki humanizowały i łączyły się ze swoimi odbiorcami w bardziej znaczący sposób. Chcemy kupować od innych ludzi – nie od bezimiennych, nieznanych firm. Dlatego marki, które storytelling w swoim marketingu, częściej nawiązują relacje z odbiorcami. A te relacje skutkują większym zaangażowaniem co przekłada się na lojalność i bardizej efektywną sprzedaż.

Zainspiruj się i obejrzyj top 6 spotów reklamowych ze storytellingiem:

1.Toyota – Born to Lend a Hand

Od dziesięcioleci Toyota Tundra jest zaufanym i niezawodnym partnerem cieszącym się popularnością wśród latynoskich społeczności. Całkowicie nowa Tundra 2022 kontynuuje bogatą tradycję niezawodnego działania, aby pomóc pozostawić prawdziwą spuściznę rodzinom i kolejnym pokoleniom.
Ten duch rodzinnej wspólnoty i siły jest uchwycony w nowym spocie reklamowym opracowanej przez Conilla na potrzeby kampanii marketingowej Toyoty „Born For This”. Reklama „Born to Lend a Hand” pokazuje, jak można polegać na zupełnie nowej Tundrze w różnych sytuacjach, tworząc więź zaufania między kierowcą i samochodem.

Tytuł: Born to Lend a Hand
Agencja: Conill
Reklamodawca: Toyota Motor Corporation
Marka: Toyota

2. Hennessy – Chapter 2: Singapore

Singapur był nie tylko domem Henry’ego Goldinga. Było to tło jego pierwszego filmu, który zyskał międzynarodowe uznanie. Hennessy X.O przedstawia „Greatness Is An Odyssey”. Trzyczęściowa seria opowiadająca o podróży Henry’ego przez trzy kontynenty.

Tytuł: Chapter 2: Singapore
Agencja: Laundry Service
Reklamodawca: Diageo
Marka: Hennessy

3.Cadbury – Merdeka Unseen

Wszyscy znają ten kultowy moment Merdeki. Dzięki Cadbury Dairy Milk bohater może przeżyć je jeszcze raz. Świętujmy dobro, które czyni nas tym, kim jesteśmy.

Tytuł: Merdeka Unseen
Agencja: Ogilvy
Reklamodawca: Mondelez International
Marka: Cadbury

4. Directv – The Wives’ House

Co powiesz na mojito, masaż gorącymi kamieniami i najlepsze programy telewizyjne na żywo i na żądanie?

Spot reklamowy opiera się na ostatniej kampanii Directv w Stanach Zjednoczonych, podkreślając zakres kanałów dostępnych za pośrednictwem dostawcy. Sugeruje, by usiąść wygodnie i cieszyć się tym bardzo zabawnym połączeniem Housewives i NFL, w tym gwiazd futbolu i epizodem z Dallas Cowboys QB, Dakiem Prescott! DIRECTV oferuje dramaty i najnowsze gry, kiedy tylko ich potrzebujesz, chociaż niestety nie może obiecać tak wspaniałego meczu piłkarskiego jak ten w reklamie. Może to tylko kwestia czasu… 😉

Tytuł: The Wives’ House
Agencja: TBWAChiatDay Los Angeles
Reklamodawca: DirecTV, Inc.
Marka: Directv

5. LATAM Airlines – Without Frontiers

Latać nad przeszkodami, ograniczeniami i barierami. Brzmi jak nowe wyzwanie? Odkryj swój świat bez granic.

Tytuł: Without Frontiers
Agencja: Graphene
Reklamodawca: LATAM Airlines
Marka: LATAM Airlines

6. Amazon Books – The Reading Feeling Awaits

Niezwykły spot reklamowy, który pokazuje radość z wciągnięcia się w dobrą książkę i zachęca do spędzania mniej czasu przed ekranami.

Tytuł: The Reading Feeling Awaits
Agencja: Droga5
Reklamodawca: Amazon
Marka:

Amazon Books

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW III LO powstała klasa politechniczna pod patronatem Politechniki Białostockiej
Następny artykułMówili Ukraińcowi, żeby “wyp…ał”. Ciarka o skandalicznym zachowaniu policjantów