A A+ A++

Przed rozpoczęciem oglądania top kampanii reklamowych upewnij się, że do następnego posiłku masz jeszcze trochę czasu lub pod ręką leżą przekąski. Po tak zachęcających spotach z jedzeniem w roli głównej ślinka szybko zacznie lecieć, a żołądek domagać się czegoś smacznego 🙂

Reklamy Frito-Lay przyciągają uwagę widzów przed ekrany dzięki połączeniu celebrytów, muzyki dostosowanej do potrzeb odbiorców wielkich gier oraz słodkie zwierzaki w tle. Oto gotowy przepis na świetny spot reklamowy!

Kraj USA
Tytuł
Push It Flamin Hot
Agencja Goodby Silverstein & Partners
Kampania Super Bowl LVI
Reklamodawca Frito-Lay, Inc.
Marka Cheetos-Doritos

2. Burger King – More Often Mistaken For The Original

W reklamach Burger King’a zobaczysz Michaela Jordana z Bad Kissingen, Steffi Graf z Soltau, Julię Roberts z Brannenburga i Oprah Winfrey ze stanu Georgia. Zbieżność nazwisk bohaterów reklamy ze znanymi postaciami z show-biznesu jest nieprzypadkowa. Pomyłka, którą mogą popełnić widzowie reklamy została porównana do tej, którą mogą goście restauracji zamawiając roślinną wersję Whoppera (kultowa kanapka Burger Kinga z mięsem).

burger king top reklama z jedzeniemTop 5 kampanii reklamowych z jedzeniem w roli głównej - Burger King, Lays, Doritos, Goldfish, Vosgienne Burger King Burger King More Often Mistaken For The Original 2 Top 5 kampanii reklamowych z jedzeniem w roli glownejTop 5 kampanii reklamowych z jedzeniem w roli głównej - Burger King, Lays, Doritos, Goldfish, Vosgienne Burger King Burger King More Often Mistaken For The Original Top 5 kampanii reklamowych z jedzeniem w roli glownej

Kraj Niemcy
Tytuł More Often Mistaken For The Original
Agencja Grabarz & Partners
Kampania More Often Mistaken For The Original
Reklamodawca Burger King Niemcy
Marka Burger King Niemcy

3. Goldfish Mega Bites – “What Will They Reboot Next?”

Rodzeństwo i gwiazdy sitcomów z lat 80./90., Fred i Ben Savage, spędzają wolny czas za kulisami j i podjadają stare ulubione dania z nowym akcentem. Podczas rozmowy zauważają, że kultowe krakersy w kształcie ryby z ich dzieciństwa to wciąż te złote rybki, które znają i kochają – tylko większe, odważniejsze i bardziej serowe. W mgnieniu oka bracia również zostają zastąpieni przez swoje nowe, lepsze wersje.

Kraj USA
Tytuł What Will They Reboot Next?
Agencja Saatchi & Saatchi NY
Kampania Bigger, Bolder, Cheesier
Reklamodawca Goldfish
Marka Goldfish

4. Lay’s – Stay Golden

Jako najbardziej kultowa marka w branży przekąsek, Lay’s® jest obecna w życiu ludzi od ponad 75 lat, zarówno tych dużych, jak i małych. Ulubiony amerykański chips ziemniaczany wywołuje teraz więcej uśmiechów dzięki wydaniu swojej pierwszej od 17 lat kampanii Super Bowl, przypominającej ludziom o pozostaniu Golden™ w chwilach życia. Kampania rozpoczyna się od spotu w grze, w którym występują dwaj komediowi geniusze, którzy od lat rozweselają fanów na dużych i małych ekranach – prześmiewczo zabawni najlepsi przyjaciele Seth Rogen i Paul Rudd.

Kraj USA
Tytuł Stay Golden
Agencja Highdive
Kampania Stay Golden
Reklamodawca PepsiCo Inc.
Marka Lay’s

W reklamie La Vosgienne chciał zilustrować, jaka może być natura w prawdziwym życiu, często idealizowana, zwłaszcza w sieciach społecznościowych. Marka skierowana jest do nowej grupy docelowej, zakochanej w naturze i przygodzie eskapad i nowych doświadczeń. A jeśli życie w naturze jest często synonimem ucieczek i wolności, La Vosgienne przypomina nam, że czasami może być trudne i nieprzewidywalne. Z pewnością nie tak słodkie jak cukierek sosnowy.

Kraj Francja
Tytuł Wolf
Agencja Ogilvy Paryż
Kampania Natura: piękna, ale czasem też okrutna
Reklamodawca La Vosgienne
Marka

La Vosgienne

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPKPS pomaga uchodźcom z Ukrainy
Następny artykułPokazała zdjęcia i się zaczęło. “Ciężary nie są dla kobiet?”