A A+ A++

Znamy laureatów XVII edycji Marki Lubelskie. Dziesięć firm z naszego regionu odbierze certyfikaty podczas XXIV Gali Ambasadora Województwa Lubelskiego i XVII edycji projektu gospodarczego Marka Lubelskie, która odbędzie się 11 lutego 2023 r. w Centrum Spotkania Kultur. Łącznie już 101 firm z regionu mogą pochwalić się znakiem towarowym Marka Lubelskie.

14 grudnia 2022 r. po raz XVII odbyła się Kapituła projektu gospodarczego Marka Lubelskie. W posiedzeniu uczestniczył Zarząd Województwa Lubelskiego na czele z przewodniczącym Marszałkiem Województwa Lubelskiego Jarosławem Stawiarskim. W skład weszli także przedstawiciele uczelni wyższych oraz lokalnych mediów.

Nabór do projektu gospodarczego Marka Lubelskie trwał od 5 listopada do 5 grudnia 2022 roku. W tej edycji wpłynęły 23 zgłoszenia, wszystkie przeszły ocenę formalną i merytoryczną zgodnie z regulaminem. Kapituła wybrała 10 firm prowadzących działalność gospodarczą na terenie województwa lubelskiego:

RST Roztocze Sp. z o.o. (branża produkcyjno-mechaniczna) – Tomaszów Lubelski

Darex Producent Koszul Sp. z.o.o Sp. K. (branża odzieżowa)

Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA (branża spożywcza)

PINUM Rafał Pikul (DEERHORN) (branża usługowa)

GREEN SORT Sp. z o.o. (branża usługowa)

Rigel Sylwia Wnuk (branża spożywcza)

Agnieszka Sienkiewicz Winnica Sienkiewicz (branża spożywcza)

BiGrim Grzegorz Maryniowski (branża spożywcza) 

GNIECKI S.C. (branża spożywcza) 

Gospodarstwo Ogrodnicze Szczepanówka Elżbieta Buła (branża spożywcza) 

Przedsiębiorstwa odbiorą certyfikaty podczas XXIV Gali Ambasadora Województwa Lubelskiego i XVII edycji projektu gospodarczego Marka Lubelskie, która odbędzie się 11 lutego 2023 r. w Centrum Spotkania Kultur.

Marka Lubelskie to znak jakości

Projekt gospodarczy Marka Lubelskie realizowany jest od 2007 roku. Jego organizatorem jest województwo lubelskie. Wśród firm króluje branża spożywcza. Pozostałe związane są z branżą medyczną, usługową, mechaniczno-produkcyjną, budowlaną, odzieżową, IT, turystyczną i ogrodniczą.

Celem projektu Marka Lubelskie jest tworzenie efektu „place of origin”, czyli identyfikacji produktów wysokiej jakości z miejscem ich pochodzenia, a także promocja produktów i usług wytwarzanych na terenie województwa lubelskiego poprzez nadawanie im zastrzeżonego znaku towarowego – Marka Lubelskie. Tworzenie efektu „place of origin” wskazuje na miejsce pochodzenia, które często traktowane jest przez klientów jako dodatkowa zaleta, mająca wpływ na wybór artykułów.

Podstawowym warunkiem uczestnictwa w projekcie jest prowadzenie działalności na terenie województwa lubelskiego co najmniej od 24 miesięcy.

mat. lubelskie.pl

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPijani, po narkotykach i z zakazem
Następny artykułRusza cykl wywiadów z lubelskimi przedsiębiorcami #LublinHighTech