A A+ A++

Tofifest trwa zaledwie od 20 lat, a wydaje się, że w tym czasie minęła cała epoka. Internet przestał być luksusem, a przez dynamiczny rozwój sieci swój model biznesowy musiały zmienić wszystkie media. Przeobrażeniu uległy przyzwyczajenia komunikacyjne widzów i ich gusty. Upadły pisma filmowe i kina studyjne, rynek przejęły korporacyjne multipleksy, których repertuary powstają za granicą. Technologia cyfrowa wkroczyła do sali kinowych i naszych sypialni. Pandemia zmieniła sposób, w jaki konsumujemy filmy.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMobilna zbiórka odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu 2022
Następny artykułKard. Zen uznany za zagrożenie dla chińskiego reżimu komunistycznego