A A+ A++

Piotrkowski magistrat poinformował o szczegóły dotyczących rozlokowania poszczególnych klas Szkoły Podstawowej nr 12 na czas remontu placówki. – Praktycznie wszystkie klasy będą rozpoczynać i kończyć naukę w takich samych lub bardzo podobnych, czasem nawet korzystniejszych godzinach – informują urzędnicy.

Podajemy szczegóły dotyczące organizacji zajęć dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 12 na czas prowadzenia modernizacji placówki. 

Kl. I  (5 oddziałów) – SP3 (ul. Wysoka) / ZSP4 (ul. Sienkiewicza)

– 2 odziały  – SP 3   rozpoczęcie zajęć  o godz. 8.00
– 3 oddziały  – ZSP 4  rozpoczęcie zajęć o godz. 8.00

Kl. II  (5 oddziałów) – SP3 (ul. Wysoka) / ZSP4 (ul. Sienkiewicza)
 – 2 oddziały – SP 3  – rozpoczęcie zajęć o godz.  11.45
 – 3 oddziały  – ZSP 4 – rozpoczęcie zajęć o godz.  11.45

Kl. III (4 oddziały) – SP2 (ul. Kostromska)
– 3 dni rano – 4 oddziały na godz. 8.00,
– kolejne 2 dni – 2 oddziały na godz. 8.00, 2 na popołudniu,
Zajęcia kończą się najpóźniej o 15.30.

Kl. IV-VII (19 oddziałów) – UJK budynek „B” (ul. Słowackiego)
Do dyspozycji 12 sal z aulą + 3 gabinety

Kl. VIII (9 oddziałów) – ZSP2 (ul. Dmowskiego)
Wszystkie oddziały rozpoczynają zajęcia godz. o 8.00

-Jeśli chodzi o dzieci z klas IV-VII, które będą uczyć się w budynku UJK, to na tę chwilę zajęcia będą się kończyły najpóźniej o 17:00. Być może uda się jeszcze zmodyfikować plan tak, że zajęcia będą się kończyć o godz. 16:00, a tylko jednego dnia w tygodniu o godz. 17:00. Ponadto przygotowanie i przedstawienie planów lekcji poszczególnych klas należy już do obowiązków dyrekcji SP12 – dodają magistraccy urzędnicy.

Zobacz także:

reklama


Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWyjątkowy gość na meczu Barcelony. Oglądał Lewandowskiego w akcji
Następny artykułKomunikat Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego