A A+ A++

Toyota C-HR stał się jednym z najważniejszych modeli Toyoty na europejskim rynku. Teraz ten model osiągnął wynik miliona sprzedanych egzemplarzy od swojego debiutu w 2016 roku i w Polsce pozostaje najpopularniejszym crossoverem klasy średniej, Ta Toyota nie tylko przyciągnęła do japońskiej marki nową grupę klientów, ale również zmieniła postrzeganie japońskiej marki w Europie. Ponad połowa nabywców Toyoty C-HR wskazuje design jako główny powód zakupu. To właśnie pierwsza generacja C-HR rozpoczęła stylistyczną rewolucję Toyoty.

Druga generacja Toyoty C-HR

Foto: mat. prasowe

Czytaj więcej

Toyota stabilnie utrzymuje się na pierwszym miejscu największego producenta samochodów na świecie

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTriathlonowa impreza wraca do Elbląga pod nową nazwą [ Sport ]
Następny artykułЦей новий кросовер розміром з Duster здивував низькою ціною. Фото BYD