A A+ A++

Dostępny jest już raport o stanie miasta za 2019 rok. Prezydent Dariusz Bożek przekazał go radnym, którzy będą o nim rozmawiać podczas sesji. W debacie udział wziąć mogą również mieszkańcy miasta.

Przedkładany Państwu raport jest drugim w historii Tarnobrzega. Zatem możliwe jest porównanie jego treści do tego, którzy został sporządzony za 2018 rok. Ten ostatni stanowi naturalny punkt odniesienia dla prowadzenia szerszych analiz Raportu za 2019 rok (…) Raport o stanie Miasta Tarnobrzega za 2019 rok nosi podtytuł „Podsumowanie działalności Prezydenta w 2019 roku”, bo tego w istocie ten dokument dotyczy. W treści odnosi się do działań podejmowanych przez organ wykonawczy i sprowadza się głównie do przedstawienia stanu realizowanych zadań własnych przez Miasto, zarówno na szczeblu gminy, jak i powiatu. Zarówno ze względów formalnych, jak i praktycznych, w Raporcie nie zostały poddane analizie wszystkie sfery życia miasta. W szczególności nie obejmuje tych, na które Prezydent Miasta nie ma i nie może mieć wpływu, mimo iż silnie rzutują one na ogólną kondycję Miasta i sposób jego postrzegania przez otoczenie” – czytamy we wstępie do raportu. 

Raport o stanie miasta 2019

Raport ten zostanie rozpatrzony podczas sesji Rady Miasta w dniu 24 czerwca 2020 r., która rozpocznie się o godzinie 11:00 w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Tarnobrzegu przy Al. Niepodległości 2.

W debacie nad raportem mogą wziąć udział mieszkańcy Miasta Tarnobrzega. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 50 osób, do Przewodniczącego Rady Miasta Tarnobrzega. – zgloszenie mieszkanca -formularz 

Zgodnie z art. 28 aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym: „Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia”.

Zgłoszenia przyjmowane będą do 23 czerwca 2020 roku na Kancelarii Ogólnej w Urzędzie Miasta w Tarnobrzega przy ul. Mickiewicza 7, lub za pośrednictwem operatora pocztowego (liczy się data wpływu do Urzędu – w godzinach pracy Urzędu).

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJan Śpiewak: “Dzika reprywatyzacja” w Warszawie trwa w najlepsze
Następny artykułPolicyjny pościg w Opolu. Padły strzały