Od kilku lat w naszym kraju rozpowszechniają się eventy zrzeszające firmy reprezentujące daną branżę, czyli tak zwane targi. To właśnie dzięki nim przedsiębiorcy mogą znaleźć nowych kontrahentów i zawrzeć korzystne umowy handlowe. Na targach mają oni także okazję do bezpośredniej rozmowy z ludźmi zainteresowanymi ich ofertą, jak również do wymiany doświadczeń z właścicielami innych firm. Nic zatem dziwnego, ze targi branżowe postrzegane są jako doskonała okazja do wypromowania swojej działalności. Aby jednak obecność na nich przyniosła oczekiwane rezultaty, warto zwrócić uwagę na każdy aspekt. Jednym z nich jest stoisko firmowe – powinno być dopracowane w każdym calu.
Zanim pojedziesz na targi, dokładnie zaplanuj wygląd swojego stoiska
Podczas rezerwacji miejsca wystawowego zorientuj się, jak wygląda pawilon wystawowy i w jakiej lokalizacji znajdzie się Twoje stoisko. Jeśli masz taką możliwość, dowiedz się, które z konkurencyjnych firm będą Twoimi sąsiadami. Staraj się nie rezerwować miejsca tuż przy scenie, gdyż może to utrudnić rozmowy z potencjalnymi Klientami. Zlecając projekt stoiska zaufanej firmie, na przykład Omega System, uwzględnij każdy jego element graficzny i użytkowy. Najistotniejsze jest logo, które powinno być widoczne z daleka, a kolory – kojarzyć się z Twoją firmą i jej ofertą. Zaplanuj także rozkład stoiska, tak, by poruszanie się po nim było wygodne i przyjemne. Pamiętaj, że będą na nim przebywać nie tylko Klienci, ale też pracownicy, którzy mają do dyspozycji określoną przestrzeń. W jej ramach muszą efektownie zaprezentować firmę oraz nawiązywać rozmowy z zainteresowanymi ludźmi. Znaczenie ma również wygląd i rozmieszczenie materiałów reklamowych: banerów, plakatów, roll upów, stojaków na ulotki i katalogów. Dobrym wyjściem jest przedstawienie tylko kluczowych produktów z oferty, a w zanadrzu posiadanie katalogów z wyszczególnionym całym firmowym asortymentem.
Oryginalne stoisko targowe przyciągnie wielu potencjalnych kontrahentów
Dlaczego targi branżowe są tak popularne? Przede wszystkim dlatego, że udział w nich pozwoli Klientom zwiększyć świadomość o danej firmie. Warto jednocześnie pamiętać, iż konkurencja na takim wydarzeniu jest spora, dlatego dobre przygotowanie będzie tutaj wręcz konieczne. Pod lupę weź więc w szczególności kwestie estetyczne, czyli wygląd stoiska i to, jak postrzega je odbiorca. Niewielka przestrzeń nie jest tutaj ograniczeniem: nawet na kilkunastu metrach kwadratowych można stworzyć stoisko, które zostanie zapamiętane. Najważniejsze jest to, by miało ono unikalny charakter. Odróżnienie się od dziesiątek firm prezentujących to samo to trudna sztuka, dlatego dobrym ruchem będzie zwrócenie się o pomoc do profesjonalistów. Wspomniana już firma Omega System doradzi Ci w sprawie zagospodarowania stoiska i zaprojektuje je tak, by z daleka przyciągało spojrzenia. Nawet atrakcyjne ceny nic bowiem nie dadzą, jeżeli potencjalni Klienci nawet nie zwrócą uwagi na Twoje stoisko.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS