Bolesławiecki szpital, zamiast wysyłać listy do swoich pacjentów,kontaktuje się z nimi przez call – center. Telefoniczny sposób docierania do pacjentów okazał się na tyle skuteczny, że dziś na przesiewowe badania pod kątem raka jelita grubego zgłasza się ok. 200 osób miesięcznie, a kiedyś było to zaledwie 400, ale w ciągu całego roku!
Szpital wprawdzie płaci za usługi call center, ale – jak dodaje Kamil Barczyk, dyr. szpitala powiatowego w Bolesławcu – to opłata za skuteczność, czyli za pacjentów, którzy rzeczywiście zgłoszą się na badania.
Nadmorska firma call – center, z usług której korzysta bolesławiecki szpital, specjalizuje się w kontaktach z pacjentami. Często dzwoniący to osoby, które albo same, albo w rodzinie miały do czynienia z nowotworami. Taki rozmówca jest wiarygodny, autentyczny i przekonywujący.
Reklama
Reklama
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS