Choć podróżowanie jest teraz niemożliwe, to nadal można marzyć i snuć plany – mówi Światowa Rada Podróży i Turystyki. I zachęca do tego nową kampanią promocyjną #TogetherInTravel.
Światowa Rada Podróży i Turystyki (World Travel & Tourism Council – WTTC) rozpoczyna dziś ogólnoświatową kampanię reklamową pod hasłem #TogetherInTravel (razem w podróży), o czym informuje na swojej stronie internetowej. Jej celem jest przywołanie wspomnień związanych z podróżowaniem i pokazanie, jak ważną rolę odgrywa ono w życiu człowieka. Akcja ma również podtrzymać głód podróżowania, zainspirować i zmobilizować turystów do wyjazdu, kiedy już będzie to już możliwe.
W tym celu WTTC we współpracy z firmą marketingową MMGY Hills Balfour stworzyła „emocjonalny” film i opublikowała go na stronie internetowej TogetherInTravel.com. Można się z niego dowiedzieć między innymi, że podróże to „niezrównane przeżycia i doświadczenia”, „zapierające dech w piersiach cuda natury”, „spotkania z niesamowitymi ludźmi”, „totalny relaks i czysta adrenalina”, i że „nawet kiedy musimy trzymać się od siebie z daleka, to podróże wciąż nas jednoczą”
Organizacja zachęca turystów z całego świata, aby w akcie solidarności z ludźmi żyjącymi z turystyki, których pandemia pozbawiła dochodów, upowszechniali w sieci film wraz z hashtagiem #TogetherInTravel, a także sami tworzyli treści związane z podróżami i dzielili się nimi z innymi internautami.
„Marzenia są bardzo ważną częścią życia, a nasza nowa kampania zachęca d … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS