A A+ A++

Choć podróżowanie jest teraz niemożliwe, to nadal można marzyć i snuć plany – mówi Światowa Rada Podróży i Turystyki. I zachęca do tego nową kampanią promocyjną #TogetherInTravel.

Światowa Rada Podróży i Turystyki (World Travel & Tourism Council – WTTC) rozpoczyna dziś ogólnoświatową kampanię reklamową pod hasłem #TogetherInTravel (razem w podróży), o czym informuje na swojej stronie internetowej. Jej celem jest przywołanie wspomnień związanych z podróżowaniem i pokazanie, jak ważną rolę odgrywa ono w życiu człowieka. Akcja ma również podtrzymać głód podróżowania, zainspirować i zmobilizować turystów do wyjazdu, kiedy już będzie to już możliwe.

W tym celu WTTC we współpracy z firmą marketingową MMGY Hills Balfour stworzyła „emocjonalny” film i opublikowała go na stronie internetowej TogetherInTravel.com. Można się z niego dowiedzieć między innymi, że podróże to „niezrównane przeżycia i doświadczenia”, „zapierające dech w piersiach cuda natury”, „spotkania z niesamowitymi ludźmi”, „totalny relaks i czysta adrenalina”, i że „nawet kiedy musimy trzymać się od siebie z daleka, to podróże wciąż nas jednoczą”

Organizacja zachęca turystów z całego świata, aby w akcie solidarności z ludźmi żyjącymi z turystyki, których pandemia pozbawiła dochodów, upowszechniali w sieci film wraz z hashtagiem #TogetherInTravel, a także sami tworzyli treści związane z podróżami i dzielili się nimi z innymi internautami.

„Marzenia są bardzo ważną częścią życia, a nasza nowa kampania zachęca d … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCzy czeka nas deglobalizacja?
Następny artykułZaproszenie do konkursu tańca online