SR75 to ekipa profesjonalistów, która zajmuje się modyfikacjami motocykli na potrzeby rywalizacji sportowych. Tym razem na warsztat trafił motocykl nie kojarzony zwykle z profesjonalnymi zawodami, a raczej z rekreacyjną turystyką motocyklową – V-Strom 650 XT. Specjaliści z R75 postanowili zrobić jednak z potulnego toczydła prawdziwego off-roadowego dzika. W tym celu rozebrano motocykl do ostatniej śrubki i zmontowano ponownie z użyciem akcesoryjnych części i według całkiem nowej koncepcji. Celem była poprawa dzielności terenowej skromnego V-Stroma.
{% image id= align=left x=740 y=0 %}
Standardowy zestaw kół – 19 plus 17 cali, zastąpiono zestawem 21 plus 18 osadzonymi na wykonanych na zamówienie piastach Envy. Nowe obręcze obuto oponami Pirelli. Zawieszenie przekonstruowano tak, by podnieść motocykl i zwiększyć jego prześwit. W tym celu zastosowano także akcesoryjne sprężyny.
Podniesiono także kierownicę, zamiast standardowych podnóżków zamontowano elementy z modelu RM-Z450, wykonaną na zamówienie kanapę i specjalnie zaprojektowany układ wydechowy FMF, poprowadzony wyżej niż oryginalny. Ekipa R75 doposażyła także tę wersję w osłonę miski olejowej i lżejszy akumulator, zaś wszystkie elementy zbędne z punkty widzenia udziału w wyścigu zostały zdemontowane. Na koniec motocykl ozdobiono wykonanym na zamówienie zestawem graficznym GP Grafix, który upodobnił V-Stroma do crossówek RM-Z.
{% image id= align=left x=740 y=0 %}
Przeczytaj także: raport z jazdy – Suzuki V-Strom 650 XT.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS