A A+ A++

SR75 to ekipa profesjonalistów, która zajmuje się modyfikacjami motocykli na potrzeby rywalizacji sportowych. Tym razem na warsztat trafił motocykl nie kojarzony zwykle z profesjonalnymi zawodami, a raczej z rekreacyjną turystyką motocyklową – V-Strom 650 XT. Specjaliści z R75 postanowili zrobić jednak z potulnego toczydła prawdziwego off-roadowego dzika. W tym celu rozebrano motocykl do ostatniej śrubki i zmontowano ponownie z użyciem akcesoryjnych części i według całkiem nowej koncepcji. Celem była poprawa dzielności terenowej skromnego V-Stroma.

{% image id= align=left x=740 y=0 %}

Standardowy zestaw kół – 19 plus 17 cali, zastąpiono zestawem 21 plus 18 osadzonymi na wykonanych na zamówienie piastach Envy. Nowe obręcze obuto oponami Pirelli. Zawieszenie przekonstruowano tak, by podnieść motocykl i zwiększyć jego prześwit. W tym celu zastosowano także akcesoryjne sprężyny.

Podniesiono także kierownicę, zamiast standardowych podnóżków zamontowano elementy z modelu RM-Z450, wykonaną na zamówienie kanapę i specjalnie zaprojektowany układ wydechowy FMF, poprowadzony wyżej niż oryginalny. Ekipa R75 doposażyła także tę wersję w osłonę miski olejowej i lżejszy akumulator, zaś wszystkie elementy zbędne z punkty widzenia udziału w wyścigu zostały zdemontowane. Na koniec motocykl ozdobiono wykonanym na zamówienie zestawem graficznym GP Grafix, który upodobnił V-Stroma do crossówek RM-Z.

{% image id= align=left x=740 y=0 %}

Przeczytaj także: raport z jazdy – Suzuki V-Strom 650 XT.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułFundusze Norweskie i Soros! Finansowanie “Fundacji Batorego”
Następny artykułCentrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przekazało Toruniowi defibrylator