Na czym przede wszystkim polegały zmiany w zarządzaniu firmą w czasie pandemii?
– Na zdecydowanie szybszym reagowaniu na wydarzenia, to nie był czas szykowania długookresowych planów. Zmieniały się także oczekiwania klientów. Poza tym czas pandemii to okres jeszcze większego skupienia się na zdrowiu, w tym zdrowiu mentalnym, z którym bezpośrednio wiąże się poczucie bezpieczeństwa. Trzecie wyzwanie to poszerzanie oferty edukacyjnej skierowanej do lekarzy i pacjentów. Mam oczywiście na myśli szkolenia i spotkania online.
Nie miała pani obaw, że z powodu pracy zdalnej, gdy ludzie przestaną wychodzić z domów, mniej osób będzie odczuwało potrzebę dbania o siebie? I rynek medycyny estetycznej na tym straci?
– Były takie obawy i na początku rzeczywiście zabiegi medycyny estetycznej nie były pierwszą potrzebą naszych klientów. Na szczęście dość szybko doszliśmy do wniosku, że nawet pracując z domu i siedząc przed komputerem, warto dobrze wyglądać. Przede wszystkim dla własnego dobrego samopoczucia.
A jak w tym czasie wyglądała współpraca z francuskimi partnerami?
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS