A A+ A++

Na czym przede wszystkim polegały zmiany w zarządzaniu firmą w czasie pandemii?

– Na zdecydowanie szybszym reagowaniu na wydarzenia, to nie był czas szykowania długookresowych planów. Zmieniały się także oczekiwania klientów. Poza tym czas pandemii to okres jeszcze większego skupienia się na zdrowiu, w tym zdrowiu mentalnym, z którym bezpośrednio wiąże się poczucie bezpieczeństwa. Trzecie wyzwanie to poszerzanie oferty edukacyjnej skierowanej do lekarzy i pacjentów. Mam oczywiście na myśli szkolenia i spotkania online.

Nie miała pani obaw, że z powodu pracy zdalnej, gdy ludzie przestaną wychodzić z domów, mniej osób będzie odczuwało potrzebę dbania o siebie? I rynek medycyny estetycznej na tym straci?

– Były takie obawy i na początku rzeczywiście zabiegi medycyny estetycznej nie były pierwszą potrzebą naszych klientów. Na szczęście dość szybko doszliśmy do wniosku, że nawet pracując z domu i siedząc przed komputerem, warto dobrze wyglądać. Przede wszystkim dla własnego dobrego samopoczucia.

A jak w tym czasie wyglądała współpraca z francuskimi partnerami?

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKto zarobił na pandemii
Następny artykułRok 2022: trendy i wyzwania