Jak wyjaśniają przedstawiciele Fiata, pomysł oddelegowania pracowników do zakładu koncernu Stellantis w Trnawie (zajmuje się produkcją Peugeota 208 oraz Citroena C3) ma być odpowiedzią na problemy tyskiej fabryki. W ostatnich tygodniach, z powodu braku dostaw komponentów, kilkakrotnie przerwała produkcję.
– Takie sytuacje zmuszają producentów do szukania rozwiązań minimalizujących koszty. Jednym z nich jest optymalizacja wykorzystania siły roboczej w różnych zakładach w firmie Stellantis, między innymi poprzez delegowanie “chwilowych” nadwyżek tam, gdzie jest potrzeba, zamiast wysyłania pracowników na postój lub zwalniania ich – wyjaśnia Rafał Grzanecki, rzecznik należącej do Stellantisa grupy Fiat Chrysler Automobiles.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS