A A+ A++

W grudniu ub.r. na Onecie (Ringier Axel Springer Polska) stronę główną odwiedziło 13,52 mln internautów, co przełożyło się na 44,45 proc. zasięgu, a na WP.pl – 13,18 mln (44,35 proc. zasięgu) – pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Strona główna Gazeta.pl (Agora) zanotowała 6,6 mln użytkowników i 22,23 proc. zasięgu, analogiczna witryna Interii (Grupa Polsat-Interia) – 5,08 mln użytkowników i 17,1 proc. zasięgu, a strona główna o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) – 2,11 mln odwiedzających i 7,1 proc. zasięgu.

W drugiej części rankingu są strony główne trzech portali prasowych. Na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) taka witryna miała 1,14 mln użytkowników i 3,83 proc. zasięgu, na SE.pl (Grupa ZPR Media) – 575,3 tys. odwiedzających i 1,94 proc. zasięgu, a na Wprost.pl (PMPG Polskie Media, w wersji papierowej tygodnik nie ukazuje się od prawie dwóch lat) – 329,8 tys. użytkowników i 1,11 proc. zasięgu.

Stronę główną portalu Radiozet.pl odwiedziło 688,2 tys. internautów (co dało 2,32 proc. zasięgu), a analogiczną witrynę naTemat.pl – 419,7 tys. użytkowników (1,41 proc. zasięgu).

Miesiąc do miesiąca strona główna Onetu osiągnęła wzrost o 794 tys. użytkowników (czyli 6,2 proc.), a konkurentka z WP.pl zanotowała spadek o 103,8 tys. (0,8 proc.). W efekcie witryna Onetu, która w listopadzie miała 570,7 tys. odwiedzających mniej niż strona WP.pl, awansowała na pozycję lidera z przewagą wynoszącą 327,1 tys. użytkowników.

Strona główna Gazeta.pl straciła 111,6 tys. internautów (to 1,7 proc. w dół), przez co zmalała nieco jej przewaga nad witryną Interii, która osiągnęła wzrost o 47,5 tys. użytkowników (0,9 proc.).

Dużo większe spadki zanotowały strony główne o2.pl i SE.pl. Na pierwszej ubyło 282 tys. użytkowników (11,8 proc.), a na drugiej – 317,5 tys. (35,6 proc.). W konsekwencji witryna SE.pl została wyprzedzona przez stronę główną portalu Radia ZET, na której liczba internautów zwiększyła się o 21,2 tys. (3,2 proc.).

Strona główna Fakt.pl straciła 54,4 tys. użytkowników (4,5 proc.), analogiczna witryna naTemat.pl zyskała 11,3 tys. internautów (2,8 proc.), a strona główna Wprost.pl – 10,7 tys. (3,3 proc.).

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułReklama internetowa według wydawców: jaki był 2021 rok, co wydarzy się w 2022
Następny artykułLogan Paul oszukany na 3,5 mln dolarów