A A+ A++

Firmy świadome swojej roli na rynku już dostrzegły potrzebę przeorientowania działalności i postawienia w centrum uwagi ograniczenia negatywnego wpływu na środowisko i zmierzania w kierunku zeroemisyjności – pisze Jeremi Jędrzejowski na łamach Rzeczpospolitej. O tym, w jaki sposób biznes powinien zaangażować się w walkę ze zmianami klimatu dyskutowali eksperci w debacie z cyklu Walka o klimat.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKaja Godek: wzywamy premiera do zaprzestania łamania prawa i opublikowania orzeczenia TK
Następny artykułCo trzeba wiedzieć o kwarantannie?