A A+ A++
W ubiegłym tygodniu, do łańcuckiej komendy zgłosiła się 59-latnia mieszkanka gminy Czarna, która padła ofiarą oszustwa.

Straciła ponad 20 tysięcy złotych

Z kobietą telefonicznie skontaktował się rzekomy “pracownik banku”, informując o złożeniu kredytu walutowego na jej dane osobowe. Następnie do pokrzywdzonej zadzwonił konsultant z działu technicznego celem zabezpieczania posiadanych przez kobietę pieniędzy. Oszust przekonał 59-latkę o konieczności przelania środków na nowe, bezpieczne konto. W ten sposób pokrzywdzona straciła ponad 20 tys. zł.

Policja po raz kolejny przypomina, aby zachować czujność w rozmowach telefonicznych, w których nieznany rozmówca porusza temat naszych oszczędności. Pamiętajmy również, że pracownik banku nigdy nie poprosi nas o dokonanie przelewu czy zainstalowanie aplikacji. Nie będzie się też pytał o login i hasło do logowania do serwisu bankowości internetowej. Dlatego jeżeli mamy jakiekolwiek wątpliwości, co do intencji rozmówcy rozłączmy się. Po odczekaniu min. 30 sekund połączmy się z daną instytucją wpisując oficjalny.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNie tylko montaż nowej sygnalizacji. Od środy remont fragmentu al. Piłsudskiego.
Następny artykułRemont Dębowej, Frycza-Modrzewskiego i wybranych odcinków DK 86