23 maja 2024 roku w Hali Koszyki w Warszawie odbyła się Konferencja Influ. Na rzecz Fundacji WOŚP. Wydarzenie zgromadziło liczne grono znakomitych gości, w tym przede wszystkim posiadaczy Kolekcjonerskich Serduszek NFT, wylicytowanych podczas niedawnego 32. Finału WOŚP. Na spotkanie przybyły również gwiazdy – wśród nich Wit Dziki, ceniony producent filmowy. Wszystkich łączy miłość dla Fundacji WOŚP i Serduszek NFT.
Konferencję poprowadzili Ewa Myślińska, CEO Influ.com, jedna z najwybitniejszych kobiet sukcesu w branży Web3, oraz gość honorowy – Marcin Garczyński, manager wolontariatu & koordynator szkoleń WOŚP, od wielu lat bardzo zaangażowany w działalność Fundacji.
Marka Influ.com już po raz drugi z rzędu stała się oficjalnym partnerem technologicznym Wielkiego Finału WOŚP, przeprowadzając tokenizację i zapewniając dystrybucję kultowych serduszek NFT w ramach 32. Finału WOŚP. Podczas konferencji Ewa Myślińska podkreśliła znaczenie technologii blockchain w działaniach charytatywnych:
„Dzięki serduszkom w formie cyfrowej możemy nie tylko wspierać potrzebujących, ale także rozwijać społeczność i docierać do kolejnych osób, które kochają technologię i w innowacyjny sposób chcą pomagać innym. W następnym roku będzie jeszcze lepiej!”.
Słowa prezeski Influ.com potwierdził Marcin Garczyński:
„Dziękujemy za tak nowatorską formę zaangażowania w to, co robi WOŚP. Bardzo się cieszymy, bo to daje nam napęd, by trafiać do jeszcze większej grupy osób. Serduszka NFT stały się integralną częścią WOŚP. Do zobaczenia na kolejnym Finale!”.
Zwycięzcy licytacji, którzy podczas tegorocznego 32. Finału WOŚP nabyli kultowe Kolekcjonerskie Serduszka NFT, otrzymali w podziękowaniu od Influ.com i Fundacji WOŚP wyjątkowe statuetki. Specjalnie dla nich odbyły się również autorskie wystąpienia dwóch znakomitych prelegentek. Lucyna Ławniczak, coach ICC, trener, konsultant TOC w Autonomia Consulting, wygłosiła wykład pt. „Jak NASA podbijało kosmos, budując kulturę odpowiedzialności”. Jako innowacyjna psycholożka odważnie przekracza wszelkie ograniczenia w rozwijaniu umiejętności przywódczych i osobistych. Druga prelegentka, Katarzyna Jakubowska, założycielka i CEO Hi World! PR & Marketing Agency, przygotowała prezentację na gorący w obecnych czasach temat: „Jak NFT zmienia relację marka – konsument w świecie Web3?”.
Zgromadzona na walkę z chorobami płuc po pandemii kwota wyniosła w tym roku prawie 282 mln PLN, bijąc o niemal 39 mln rekord poprzedniej edycji Finału. Laureaci licytacji Serduszek NFT mieli swój znaczący udział w osiągnięciu tak wspaniałego wyniku. Wszyscy uczestnicy konferencji zdecydowanie kochają pomagać do końca świata i o jeden dzień dłużej.
INFLUVERUM (posiadacz platformy influ.com) to firma, która wspiera realizację strategicznych celów przedsiębiorstw poprzez wykorzystanie innowacyjnej technologii i wdrożenie kampanii opartych na NFT. Tworzy zaawansowane narzędzia cyfrowe, które kompleksowo (łącząc technologię, biznes i prawo) przeprowadzają firmy przez proces tokenizacji. Dzięki tworzeniu kolekcji NFT Influ.com umożliwia markom nawiązanie wyjątkowych relacji z odbiorcami, monetyzację zasobów przedsiębiorstwa i zbudowanie jego innowacyjnego wizerunku. Celem Influ.com jest rewolucja w sposobie, w jaki marki i twórcy komunikują się oraz dzielą wartością ze swoją społecznością.
Źródło informacji: Influ.com
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS