A A+ A++

Zbudowane przez Mateusza Tarczyńskiego i jego wspólnika Macieja Cieślę narzędzie działa jak inteligentny asystent sprzedażowy. Służy do – jak tłumaczą jego twórcy – przypominania o sobie i budowania relacji biznesowych. Firmy wykorzystują je do zarządzania kampaniami mailowymi, wspierania sprzedaży wychodzącej czy automatyzowania komunikacji z użytkownikami. A robią to przy użyciu spersonalizowanych wiadomości, które wyglądają tak, jakby zostały napisane przez człowieka.

Amerykanie pokochali polski produkt

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Zakrwawione ofiary wybiegły zza sklepu”. Atak nożownika w Norwegii
Następny artykułKto powinien rozliczyć się z ZUS do końca maja?