A A+ A++

Od 15 marca br. będzie ograniczona bezpośrednia obsługa klientów w urzędzie miejskim w Tucholi.

W związku ze znacznym wzrostem zachorowań na Covid-19 w powiecie tucholskim od 15 marca (poniedziałek) zostanie ograniczona bezpośrednia obsługa klientów w Urzędzie Miejskim w Tucholi. Wszelkie sprawy można załatwiać drogą korespondencyjną, elektroniczną i telefoniczną. Osobiste stawiennictwo będzie dopuszczalne jedynie w ściśle określonych przypadkach.

Decyzja ta jest podyktowana przede wszystkim troską o zdrowie zarówno mieszkańców, jak i pracowników Urzędu Miejskiego w Tucholi.

Proszę o zrozumienie dla wprowadzanych ograniczeń. Sytuacja epidemiologiczna jest coraz poważniejsza, a moją intencją jest wyłącznie dbałość o to, byśmy mogli zapewnić obsługę Państwa spraw i w razie potrzeby także pomóc w ich załatwieniu.

Mówi o wprowadzonych obostrzeniach burmistrz Tadeusz Kowalski.

Poniżej szczegółowe informacje dotyczące form kontaktu i obsługi spraw w Urzędzie Miejskim w Tucholi.

Zasady załatwiania spraw w urzędzie:

Osobiste stawiennictwo w urzędzie będzie możliwe WYŁĄCZNIE w niżej wskazanych biurach/wydziałach urzędu:

KASA czynna:

  • w poniedziałki, środy i czwartki w godzinach 8.00 – 15.00;
  • we wtorki w godzinach 8.00 – 15.45;
  • w piątki w godzinach 8.00 – 13.45.

PUNKT OBSŁUGI KLIENTA, tel. 52 5642 500, e-mail: [email protected] – przyjmowanie korespondencji.

URZĄD STANU CYWILNEGO, tel. 52 5642 514, e-mail: [email protected]:

  • rejestracja zgonów – bezpośrednia – po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu i godziny załatwienia sprawy (do urzędu wchodzi tylko osoba zgłaszająca);
  • zgłoszenia urodzeń dzieci według procedury ustalonej wcześniej telefonicznie z kierownikiem Urzędu Stanu Cywilnego;
  • udzielane będą śluby cywilne. Podczas ceremonii, oprócz kierownika USC, obecni mogą być jedynie nowożeńcy, świadkowie, najbliższa rodzina (max. 8 osób – wszyscy z zachowaniem rygorów sanitarnych);
  • w sprawach zawierania małżeństw cywilnych i konkordatowych tut. urząd będzie przyjmował zapewnienia i wydawał zaświadczenia po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu i godziny. Osoby zainteresowane rezygnacją z terminu ślubu lub jego zmianą, proszone są o złożenie pisemnej prośby poprzez platformę ePUAP, faksem: 52 33 42 138, e-mailem: [email protected] lub zostawiając ją w Punkcie Obsługi Klienta w tut. urzędzie.

EWIDENCJA LUDNOŚCI I DOWODY OSOBISTE, tel. 52 5642 517, e-mail: [email protected] – po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu i godziny załatwienia sprawy.

DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA, tel. 52 5642 526, e-mail: [email protected] – po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu i godziny załatwienia sprawy.

UWAGA! Do urzędu można wejść wyłącznie od frontu budynku (główne wejście).

Pozostałe wydziały Urzędu Miejskiego w Tucholi są zamknięte do bezpośredniej obsługi interesanta (wydziały nie przyjmują interesantów) – ZAŁATWIAJĄ SPRAWY WYŁĄCZNIE korespondencyjnie, telefonicznie lub środkami łączności elektronicznej.

Dane kontaktowe:

Urząd Miejski w Tucholi
pl. Zamkowy 1
89-500 Tuchola
tel. 52 564 25 00, fax. 52 33 42 138, e-mail: [email protected]
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Gminy Tuchola: /41hs9riv64/skrytka
Strona główna elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej.
Szczegółowy wykaz numerów telefonów i adresów email.

Komentarze

comments

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZwycięskie przełamanie
Następny artykułUM Ruda Śląska: Terminy opłat w marcu