A A+ A++

Zobacz, dlaczego content po raz kolejny występuje jako król sieciowego marketingu

Popularny content marketing, a więc marketing związany z treścią, jest filarem promocji w sieci już od wielu lat i nie zanosi się, aby ta sytuacja miała ulec zmianie. Potwierdzają to algorytmy Google takie jak BERT, który wielki nacisk kładzie na rozróżnianie niuansów naturalnego języka ostatecznie odrzucając każdy tekst, który stał się rusztowaniem dla sztucznie wplatanych w całość słów kluczowych. Gigant z Moutain View stawia też czoło stronom zyskującym popularność dzięki tworzeniu tzw. fake newsów, aktualizacja określana jako EAT stawia na holistyczną ocenę serwisów pod kątem ich ekspertyzy, autorytetu i wiarygodności. Oznacza to tyle, że dobry i jakościowy content odpowiadający na potrzeby i pytania użytkowników będzie jeszcze bardziej premiowany.

Pamiętajmy jednak, że teksty i multimedia, które tworzymy powinny być nie tylko autentyczne, ale także angażujące. Zapewni nam to wiele reakcji i udostępnień, które w czasie dominacji social mediów pozostają bezcenne. Jeżeli jednak jako przedsiębiorcy macie na głowie zbyt wiele spraw, aby własnoręcznie zajmować się regularną publikacją nowych materiałów tekstowych, najlepiej zrobicie zdając się na tym polu na wiedzę i doświadczenie sprawdzonych agencji interaktywnych. To właśnie w ekipie oraz wśród współpracowników agencji znajdą się specjalistyczni copywriterzy, blogerzy oraz influencerzy, których wkładu w walkę o pozycję w Google nie można przecenić. Pisane przez nich teksty przesądzą o Twojej widoczności i już w przeciągu kilku miesięcy zaprowadzą wskazaną WWW na intratne czoło wyników.

Przekonaj się do wyszukiwania głosowego i filozofii Mobile First

Jeśli mielibyśmy wskazać najważniejszy trend, który przekłada się obecnie na skuteczne pozycjonowanie stron (https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/ ), byłaby to naturalnie tendencja do korzystania z internetu za pośrednictwem urządzeń przenośnych. Popularne smartfony i tablety póki co odpowiedzialne są za około połowę zapytań lądujących w wyszukiwarce. Nic więc dziwnego, że Google nagradza w swoich algorytmach rozwiązania wychodzące naprzeciw właścicielom ekranów o mniejszych rozdzielczościach.

Oczywiście razem z responsywnym web designem dopasowującym się do każdego urządzenia oraz uprzywilejowującym elektronikę przenośną User Experience idzie także kilka innych trendów. Najważniejszym z nich jest wyszukiwanie głosowe, które najczęściej dotyczy właśnie osób korzystających z telefonów. To szczególnie do niego specjaliści z agencji marketingu sieciowego będą dopasowywali nowe słowa i frazy kluczowe. Jak widać pozycjonowanie to niekończący się szereg wyzwań i konieczność podejmowania regularnych akcji i poprawek – to z tego też powodu dobrze zdać się na pomoc profesjonalistów.

źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Obserwuj nasz serwis na:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŻyczenia od Jana Tarapaty
Następny artykułRuszyła akcja – Łączymy na święta