A A+ A++

O autorze

Duże korporacje medialne oraz marki czują się odpowiedzialne, by reagować na istotne sprawy społeczne, jakie toczą się na świecie. Tacy giganci, jak Amazon, Marvel, Netflix, Nike, Disney i Warner Bros. już zareagowali na brutalne zabójstwo George Floyda, za które odpowiedzialny był funkcjonariusz amerykańskiej policji. Teraz ze sprawą solidaryzuje się także Spotify.

Platforma od dziś będzie dodawać 8 minut i 46 sekund (tyle właśnie policjant z Minneapolis przyduszał Floyda kolanem) ciszy do wybranych playlist oraz podcastów. To wszystko, aby upamiętnić śmierć George’a Floyda, za którego śmierć odpowiada (zwolniony już teraz) funkcjonariusz policji, Derek Chauvin.

Black Out Tuesday – Spotify i branża muzyczna upamiętnia George’a Floyda

Inicjatywa Spotify jest częścią większej akcji w branży muzycznej, która nazywa się Black Out Tuesday (oraz powiązanym hasztagiem #TheShowMustBePaused). Ma ona być wyrazem protestu wobec policyjnej brutalności oraz rasizmu. Biorą w niej udział duże wytwórnie płytowe, w tym Atlantic Records, które ją zainicjowało.

Black Out Tuesday ma pokazać, że osoby z branż kreatywnych nie będą kontynuować swoich działań, gdy dzieje się tak ogromna niesprawiedliwość społeczna oraz rasizm.

Spotify ma również zmieniać grafiki w playlistach i podcastach, a także bardziej promować czarnych artystów i podcasterów. Swoją solidarność wyraziła także branża gier wideo.

Spotify na Windowsa, Androida, iOS-a i inne platformy jest dostępny w naszym katalogu oprogramowania.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWeź pieniądze na posadzenie lasu
Następny artykułVivo zapowiada nowe flagowce z imponującymi gimbalowymi aparatami