A A+ A++

Sordo karierę w światowym czempionacie rozpoczął razem z Citroenem. Po wywalczeniu w 2005 roku tytułu wśród juniorów, sezon później awansował do Xsary WRC, wystawianej wtedy przez Kronos Racing. W kolejnym roku był już fabrycznym kierowcą francuskiej marki, a związek trwał do końca sezonu 2010. Po krótkiej przygodzie z Mini, pochodzący z Kantabrii zawodnik wrócił na rok do Citroena, po czym nawiązał trwającą do dziś współpracę z Hyundaiem.

W barwach koreańskiej marki wygrał dwukrotnie Rajd Sardynii i łącznie trzynaście razy stawał na podium. W ostatnich sezonach realizował częściowy program, dzieląc i20 Coupe WRC z Craigiem Breenem. Według serwisu Planetmarcus Sordo pozostanie w Hyundaiu również na kolejny rok. W trzecim aucie zmieniać się będzie prawdopodobnie z Oliverem Solbergiem, coraz mocniej przymierzanym do występów w samochodzie królewskiej klasy.

Kontrakty na 2022 rok mają Thierry Neuville i Ott Tanak. Z kolei Breen powinien związać się z M-Sportem i zaliczyć pełny sezon Pumą Rally1, choć oficjalnego potwierdzenia tej informacji nadal nie ma.

Po czwartym miejscu w Rajdzie Akropolu, Dani Sordo i Candido Carrera wezmą udział w Azores Rallye – piątej rundzie ERC 2021.

Czytaj również:

akcje

komentarze

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTotal War Warhammer 3 wita armię Wielkiego Kataju, ale gra zalicza opóźnienie
Następny artykułJak wyszczuplić masywne łydki? Oto sprawdzone sposoby!