A A+ A++

Większa widoczność w wyszukiwarce oznacza lepsze zyski. Dlatego coraz liczniejsza grupa właścicieli firm decyduje się na pozycjonowanie witryny w Google. Choć jest to zawiły proces, nie ma w nim niczego magicznego. Jedyne, czym musi kierować się specjalista SEO, to wytyczne Google oraz szczypta własnej wyobraźni, jeśli standardowe rozwiązania nie działają. Przyjrzyjmy się bliżej temu, co kryje się pod enigmatycznym pojęciem optymalizacji.

 

Na czym polega pozycjonowanie stron w wyszukiwarce?

Wyszukiwarki rządzą się swoimi prawami. Każda z nich określa własne zasady, według których ocenia strony. Szacuje, które są najbardziej istotne dla danego zapytania i wyświetla je w określonym porządku. W Polsce ponad 90% użytkowników korzysta z Google do znajdowania informacji. Dlatego pozycjonowanie witryny polega na stosowaniu się do wytycznych tej wyszukiwarki. 

Specjalista SEO analizuje stronę i znajduje wszystkie błędy techniczne mogące zagrażać widoczności. Opracowuje zalecenia mające poprawić czytelność witryny. Każda podstrona powinna zostać dobrze opisana, tak by algorytm nie miał wątpliwości, czego dotyczy jej tematyka. Sprawdzenie podstawowych parametrów i dodanie treści to jeszcze nie koniec procesu. Strona powinna zostać zmodyfikowana w ten sposób, by odpowiadała na konkretne potrzeby użytkowników. Znaczenie ma również budowanie autorytetu domeny. Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce nie jest prostym zadaniem i często wymaga współpracy z doświadczonym zespołem specjalistów.

Czym jest lokalne pozycjonowanie stron?

Jeśli posiadamy małą firmę działającą na rynku lokalnym, dobrym rozwiązaniem będzie odpowiednie pokierowanie strategii pozycjonowania, tak by serwis był lepiej widoczny dla użytkowników z danego miasta. Po wpisaniu zapytania w Google, link do naszego przedsiębiorstwa może pojawić się w postaci wizytówki lub niżej, w wynikach organicznych. Algorytm zna lokalizację użytkownika i wyświetla miejsca najbliżej niego. To dlatego warto zaistnieć nie tylko w internecie, ale także w Google Moja Firma. Posiadanie wizytówki często stanowi być albo nie być dla mniejszych firm.

Pozycjonowanie lokalne opiera się na wszystkich zasadach ogólnych. Specjalista musi jednak pamiętać o dodatkowych kwestiach związanych z optymalizacją strony pod daną miejscowość. W treści i meta tagach powinny znaleźć się wzmianki o konkretnym mieście stanowiącym miejsce prowadzenia działalności. Przyjęta strategia linkowania musi obejmować pozyskiwanie odnośników z lokalnych stron lub blogów. Nie należy również zapomnieć o optymalizacji wizytówki Google Moja Firma.

To tylko niektóre wytyczne, które można wykorzystać, stosując lokalne pozycjonowanie stron, by uwidocznić serwis na większą liczbę zapytań. Doświadczony specjalista SEO dostosuje strategię do potrzeb witryny, dzięki czemu szybciej zauważymy wyniki. Nasza strona pojawi się na znaczną liczbę zapytań, a do naszego lokalu zawita więcej klientów. Warto zaufać profesjonalistom i powierzyć im ulepszanie widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania.

Artykuł przygotowany we współpracy z Artefakt.pl

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDofinansowanie do usuwania azbestu
Następny artykułCzyste powietrze w twojej miejscowości? Weź udział w konsultacjach