A A+ A++

„Wybrałem go dla moich najbliższych. Dla ich przyszłości.” – taki przekaz niesie ze sobą nowa kampania elektrycznej Škody Enyaq iV.  Spot video kładzie nacisk nie tylko na moc i zasięg samochodu, ale przede wszystkim na jego bezemisyjność.

Nowy film pokazuje czteroosobową rodzinę przemierzającą nadmorskie okolice elektrycznym SUV-em marki podczas zachodu słońca. Tłem muzycznym w reklamie jest kompozycja Moby’ego.

Z ust lektora słyszymy: „Mój elektryczny SUV. Moc, która zapewnia emocje. Zasięg, który daje mi wolność i komfort bycia sobą. Ale nie wybrałem go dla mocy i zasięgu. Wybrałem go dla moich najbliższych. Dla ich przyszłości.”

Spot jest częścią kampanii Škody Enyaq iV, której celem jest podkreślenie kluczowych cech modelu, takich jak duży zasięg, imponująca moc, zastosowanie nowoczesnych technologii, przestronność, ponadprzeciętny komfort oraz wyróżniający design.

 

Szeroko zakrojona kampania realizowana jest w telewizji oraz digitalu. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD Media.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMłodzież spotkała się z youtuberem
Następny artykułUchwała powołująca Pełnomocnika i Radę ds. Równego Traktowania i Praw Rodziny podjęta