A A+ A++

W poniedziałek i wtorek mundurowi z rudzkiej komendy odwiedzili najmłodszych uczniów Szkoły Podstawowej nr 28. Policjanci opowiadali jak bezpiecznie zachowywać się w rejonach przejść dla pieszych oraz jakich zachowań unikać w pobliżu dzikich zbiorników wodnych. Największą atrakcją była wizyta maskotki rudzkich policjantów.

Spotkania z policjantami w Szkole Podstawowej nr 28

W tym tygodniu policjanci z Wydziału Prewencji odwiedzili uczniów klas 1-3 w Szkole Podstawowej nr 28 w Rudzie Śląskiej. Uczniowie mogli się zapoznać z wizerunkiem prawdziwego policjanta. Usłyszeli, że jest to osoba, której można zaufać i w przypadku kiedy będą w tarapatach, udzieli im pomocy. W ramach spotkania najmłodsi przypomnieli sobie zasady bezpieczeństwa, jakie obowiązują w rejonach przejść dla pieszych. Wiedzą też, jak właściwie się zabezpieczyć w przypadku poruszania na rowerze czy hulajnodze.

Młodzi rudzianie z uwagą słuchali o bezpiecznych zachowaniach w trakcie zabawy przy zbiornikach wodnych. Są świadomi zagrożeń, jakie mogą ich spotkać w okolicy dzikich akwenów powstałych na byłych terenach przemysłowych.
Ważnym aspektem spotkań była tematyka dotycząca właściwego korzystania z telefonów komórkowych, szczególnie jeśli chodzi o przemoc rówieśniczą.

Na samym końcu spotkań uczniowie mieli okazję zobaczyć się z Sierżant Rudą, czyli maskotką rudzkich policjantów, usłyszeli też historię, jak wstąpiła do Policji. Jej wizyta sprawiła wiele radości wszystkim uczestnikom spotkań. Młodzi zobaczyli także jak, wygląda prawdziwy radiowóz.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTaekwondo Częstochowa: Sukcesy zawodników w Pucharach Polski i przedsmak majowych Mistrzostw Polski Kadetów
Następny artykułEmisja silniku elektrycznego – jak zmierzyć ją miernikiem PEM?