Epidedemia koronowirusa, to sytuacja w której często wykorzystywany jest lęk konsumentów przed zarażeniem. Na rynku pojawiły się oferty środków ochrony osobistej i kosmetyków, reklamowane jako chroniące przed wirusem, podczas gdy nie miały takich właściwości. Kolejną nieuczciwą praktyką jest zawyżanie cen na niektóre produkty, podwyżki dotyczą żywości, oraz środków ochrony indywidualnej, chociażby płyn dezynfekujący Orlenu który jest po wyższych cenach. Płyn, który kosztuje 49 zł próbuje się sprzedać za 149 zł. Dlatego jeśli zauważą Państwo nieuczciwą praktykę podwyżki cen – jesteśmy do dyspozycji pod numerem telefonu: Regionalny Ośrodek Praw Konsumenta w Siemiatyczach, tel. 22 299 60 90 wew.6
Punkt bezpłatnych porad konsumenckich mieści się w budynku Siemiatyckiego Ośrodku Kultury przy ul. Legionów Piłsudskiego 1.
W punkcie, zainteresowani mieszkańcy mogą bezpłatnie zasięgnąć porad w sprawie pism konsumenckich, reklamacji, wezwań do zapłaty, pism procesowych, praw konsumenta, instytucji oraz organizacji chroniących prawa konsumentów. Z pomocy może skorzystać każda osoba, niezależnie od wieku czy kryteriów dochodowych! Z usług można skorzystać osobiście w godzinach: poniedziałek 8.00 – 20.00; wtorek 8.00 – 10.00, czwartek 14.00 -16.00, telefonicznie (22 299 60 90, tonowo 6) oraz e-mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS