A A+ A++

  Epidedemia koronowirusa, to sytuacja w której często wykorzystywany jest lęk konsumentów przed zarażeniem. Na rynku pojawiły się oferty środków ochrony osobistej i kosmetyków, reklamowane jako chroniące przed wirusem, podczas gdy nie miały takich właściwości. Kolejną nieuczciwą praktyką jest zawyżanie cen na niektóre produkty, podwyżki dotyczą żywości, oraz środków ochrony indywidualnej, chociażby płyn dezynfekujący Orlenu który jest po wyższych cenach. Płyn, który kosztuje 49 zł próbuje się sprzedać za 149 zł. Dlatego jeśli zauważą Państwo nieuczciwą praktykę podwyżki cen – jesteśmy do dyspozycji pod numerem telefonu: Regionalny Ośrodek Praw Konsumenta w Siemiatyczach, tel. 22 299 60 90 wew.6

  Punkt bezpłatnych porad konsumenckich mieści się w budynku Siemiatyckiego Ośrodku Kultury przy  ul. Legionów Piłsudskiego 1.

  W punkcie, zainteresowani mieszkańcy mogą bezpłatnie zasięgnąć porad w sprawie pism konsumenckich, reklamacji, wezwań do zapłaty, pism procesowych, praw konsumenta, instytucji oraz organizacji chroniących prawa konsumentów. Z pomocy może skorzystać każda osoba, niezależnie od wieku czy kryteriów dochodowych! Z usług można skorzystać osobiście w godzinach: poniedziałek 8.00 – 20.00; wtorek 8.00 – 10.00, czwartek 14.00 -16.00, telefonicznie (22 299 60 90, tonowo 6) oraz e-mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułHamaki do mieszkania i ogrodu – najlepsze modele w świetnych cenach
Następny artykułPszów wprowadza ulgi dla przedsiębiorców w związku z koronawirusem