A A+ A++

Nowy program, nowy prowadzący. Interia rusza z footballową ofensywą. 26 lipca startuje “Studio Ekstraklasa” program na żywo poświęcony polskiej piłce. Poprowadzi go Sebastian Staszewski, dziennikarz Sport Interia. Ekspertami programu będą m.in. Sławomir Peszko i Radosław Majewski. Partnerem projektu jest PKO Bank Polski.

– Jesteśmy kompleksowo przygotowani do nowego sezonu PKO Bank Polski Ekstraklasy. W grudniu 2020 roku w ręce użytkowników trafił unowocześniony serwis Sport Interia. Prawie trzykrotnie powiększyliśmy zespół redakcyjny. Pracują u nas topowi dziennikarze sportowi m.in. Sebastian Staszewski, Radosław Nawrot, Paweł Czado, Dariusz Wołowski i Andrzej Klemba. Nasi korespondenci są gotowi do relacjonowania meczów w całym kraju. Sport Interia publikuje codziennie ponad 100 autorskich newsów, w tym wywiady, opinie i relacje na żywo z najważniejszych wydarzeń. W maju twarzą naszego serwisu został Wilfredo Leon, najlepszy siatkarz globu. Zmiany w Sport Interia wpłynęły bardzo pozytywnie na nasze wyniki. W czerwcu odwiedziło nas ponad 5 mln realnych użytkowników – mówi Michał Białoński, dyrektor serwisu Sport Interia.

“Studio Ekstraklasa” wystartuje 26 lipca. Program będzie emitowany w każdy poniedziałek o godz. 20.00 aż do zakończenia sezonu piłkarskiego 2021/2022. Jego ostatni odcinek ukaże się w przyszłym roku, 24 maja w formie wydania specjalnego. Głównym sponsorem i partnerem projektu jest PKO Bank Polski.

– Wraz z ogłoszeniem w maju wiadomości o przedłużeniu sponsorowania rozgrywek Ekstraklasy przez PKO Bank Polski na kolejne dwa lata, chcieliśmy jeszcze mocniej zaakcentować naszą obecność w świadomości piłkarskich kibiców. Mamy nadzieję, że nowy program “Studio Ekstraklasa” wzbogaci ofertę medialną dla fanów najpopularniejszych i najciekawszych sportowych rozgrywek w Polsce. Dokonujemy tego wraz z Interią. Serwisem popularnym, mającym znakomite wyniki, który jeszcze mocniej postawił nacisk na ciekawe i atrakcyjne opowiadanie o sporcie. Od samego początku naszego zaangażowania w piłkarskie rozgrywki jesteśmy jednym z głównych pomysłodawców nowych projektów, które przybliżają Ekstraklasę kibicom, niezależnie od stopnia ich zainteresowania piłką nożną. Łączymy eksperckość, merytorykę z lżejszymi treściami, w których pokazujemy jak liga funkcjonuje od kuchni. Chcemy integrować kibiców na stadionach, a także uzupełniać ich ciekawość o rozgrywkach, dzięki wykorzystaniu najnowszych formatów medialnych. Jesteśmy spragnieni Ekstraklasy niedestabilizowanej lockdownami i obostrzeniami. Oczywiście poprzedni sezon udowodnił, że jako sponsor tytularny potrafimy działać i w takich skrajnie niekorzystnych warunkach, a … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKomenda Główna PSP ostrzega przed próbami oszustwa “na strażaka”
Następny artykułWsparcie dla Kół Gospodyń Wiejskich na promowanie i prowadzenie akcji szczepień