A A+ A++

Trzyminutowy spot pt. “Saving Simon” Apple promuje jako “opowieść dla wszystkich, którzy nie mogą doczekać się świąt”.

Jak zapewnia koncern z Cupertino, jego tegoroczna świąteczna reklama została w całości nakręcona przy użyciu iPhone’a 13 Pro.

Tło muzyczne filmu stanowi utwór “You and I” w wykonaniu Valerie June.


 

Spot “Saving Simon” wyreżyserowali nominowani do Oskara Jason Reitman i jego ojciec Ivan Reitman.

Kreację reklamy przygotowała agencja TBWAMedia Arts Lab. Produkcją zajęła się firma Bob Industries.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOd najbliższej niedzieli sklepy Jula czynne w niedziele niehandlowe
Następny artykułSamsung zbuduje w USA fabrykę półprzewodników za 17 mld dolarów