A A+ A++

Współpraca nawiązana pomiędzy Sanito a agencją OBTK dotyczy zaplanowania i realizacji działań skierowanych do klientów indywidualnych. OBTK zajmie się opracowaniem koncepcyjnym kampanii, przygotowaniem serwisu internetowego dla odbiorców indywidualnych, a w dalszym etapie prowadzenie efektywnościowych działań reklamowych online, działania content marketing i SEO oraz PR.

Koordynacją prac agencji ze strony Sanito zajmie się Anna Santorska.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPlatige Image i Movie Games wyprodukują razem trzy gry gangsterskie
Następny artykułLeszek Trela head of creative & content w WP brand studio