A A+ A++

[…]

Na pewno branża automotive
była obecna obszarze e-commerce jeszcze przed pandemią, natomiast w momencie,
kiedy bezpośrednia interakcja pomiędzy dealerem a klientem nie była możliwa,
firmy szukały innych sposobów.

[…]

Zmiany można podzielić na dwie
kategorie.

Pierwsza kategoria to dotarcie
do klientów. W związku z ograniczoną możliwością kontaktu firmy musiały
zastanowić się, w jaki sposób do nich dotrzeć, zaprezentować im swój produkt, a
następnie dokończyć proces sprzedaży w bezpieczny sposób. Oczywiście z
uwzględnieniem wymogów, które narzuciły poszczególne kraje na swoich obywateli.

[…]

Uważam, że decyzję o zakupie
samochodu czy towaru, który jest drogi, ma służyć przez lata, ma się podobać,
być wygodny, decyzję, która często nie zależy od nas samych, tylko też
pozostałych członków rodziny, trudno podjąć na podstawie zdjęć czy prezentacji
produktu w Internecie. Można natomiast znacznie ograniczyć czas spędzony w
salonie, poświęcając go w całości oglądaniu i dopytując o interesujący nas
pojazd. Niektóre firmy podstawiały nawet samochód pod dom klienta i pozwalały
zapoznać się z nim w ten sposób, co kompletnie nie wymagało wizyty w salonie.

[…]

Drugą kategorią są zmiany
wywołane ograniczeniami będącymi pochodną pandemii – ograniczeniami
logistycznymi i produkcyjnymi. Biorąc pod uwagę te dwa wyzwania stojące przed
branżą automotive, konieczna była zmiana modelu współpracy pomiędzy dealerami a
odbiorcami końcowymi, jak również przeplanowanie całego procesu produkcji.

[…]

Obecnie niemal wszystkie
przedsiębiorstwa są zdigitalizowane, chociażby posiadając stronę Internetową z
formularzem kontaktowym. Jeśli mówimy natomiast o cyfryzacji dużego
przedsiębiorstwa, gdzie dostrzega się kolejne procesy, to na pewno jest to
długa droga. Składa się na nią wiele projektów rozłożonych w czasie.

[…]

W momencie, kiedy planujemy
rozpocząć sprzedaż online za pomocą jakiegoś narzędzia, integracja jest jednym
z kluczowych elementów planowania takiego projektu.

[…]

Na samym początku nie
wychodzimy od technologii. Poznajemy ekosystem IT i potrzeby klienta, poznajemy
jego aspiracje, dowiadujemy się co i w jaki sposób chce sprzedać.  Dopiero na tej podstawie staramy się
zaproponować odpowiednie rozwiązanie.

[…]

Warto szukać optymalizacji,
warto wspomóc się platformą e-commerce w swojej codziennej działalności. Jeśli
firma przyjmuje na przykład 200 zamówień dziennie i robi to tylko za pomocą, powiedzmy
maila i telefonu, to … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTo ponadczasowa publikacja – 'Czersk i okolice na starych pocztówkach'
Następny artykułPoseł Sterczewski pijany na rowerze. Dlaczego policja nie zmusiła go do badania trzeźwości?