A A+ A++

Wewnątrz Nio znajdują się ogromne wyświetlacze. Centralny ekran dotykowy ma przekątną 15,6 cala, czyli jest większy niż w większości nowoczesnych notebooków. W drugim rzędzie siedzeń Nio przewidział po każdej stronie 14,6-calowy ekran. Na środku umieszczono także ośmiocalowy ekran, zapewne pełniący funkcję konsoli sterującej. Jest też mała lodówka i składane stoliki. Tylne siedzenia można odchylić pod kątem 45 stopni. Aby zapewnić płynną jazdę, Nio instaluje inteligentny system zawieszenia Sky Ride. ET9 jest wyposażony w technologię drive-by-wire, skrętne tylne koła (maks. kąt skrętu 8,3 stopnia) i aktywne zintegrowane amortyzatory hydrauliczne. Oprócz kamer i radaru technologia czujników obejmuje również trzy czujniki lidarowe.

Nio ET9

mat. prasowe

Strząsanie śniegu — wyjątkowa umiejętność Nio ET9

Nio potrafi jeszcze coś. ET9 może trząść się jak mokry pies, który chce się osuszyć. Tyle, że w przypadku auta chodzi o to, żeby pozbyć się… śniegu z karoserii. Radzimy jednak w tym momencie nie mieć w środku żadnych napoi w kubach, a tym bardziej gorącej kawy. Przedsprzedaż ET9 w Chinach już ruszyła. Pierwsze dostawy zapowiedziano na 2025 r. Pierwsi klienci otrzymają także 100 godzin bezpłatnej usługi szoferskiej. Start tego modelu w Europie nie został jeszcze oficjalnie ogłoszony, ale jest p … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDo Zielonej Góry przez Lubin. Zmiany w rozkładzie KD
Następny artykułTurystyka i polityka. Węgrzy lubią Podhale, ale tam wytykają im politykę Viktora Orbana