A A+ A++

Angelini Pharma Polska

Choroby mózgu, takie jak depresja, schizofrenia i padaczka, dotykają coraz większej grupy osób w Polsce i na świecie. Według organizacji wspierających osoby dotknięte tymi chorobami, wciąż funkcjonuje wiele mitów i uprzedzeń do chorych.

Efektem uprzedzeń jest stygmatyzacja osób dotkniętych chorobami mózgu, która często prowadzi do pogorszenia ich stanu, przyczyniając się do izolacji i wykluczania z życia zawodowego a także społecznego. Odpowiedzią na ten problem jest kampania społeczna „Wyprostuj Spojrzenie” zainicjowana i uruchomiona przez dwie fundacje: „Nie Widać Po Mnie”, która działa na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz „EPI-BOHATER”, wspierająca chorych na padaczkę. Mecenasem kampanii jest Angelini Pharma Polska.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułFallouta doceniono na Emmy 2024, ale to Szogun pozamiatał. Epicki serial historyczny pobił rekord „telewizyjnych Oscarów”
Następny artykułProtesty po brutalneja zbrodni na lekarce z Kalkuty