Angelini Pharma Polska
Choroby mózgu, takie jak depresja, schizofrenia i padaczka, dotykają coraz większej grupy osób w Polsce i na świecie. Według organizacji wspierających osoby dotknięte tymi chorobami, wciąż funkcjonuje wiele mitów i uprzedzeń do chorych.
Efektem uprzedzeń jest stygmatyzacja osób dotkniętych chorobami mózgu, która często prowadzi do pogorszenia ich stanu, przyczyniając się do izolacji i wykluczania z życia zawodowego a także społecznego. Odpowiedzią na ten problem jest kampania społeczna „Wyprostuj Spojrzenie” zainicjowana i uruchomiona przez dwie fundacje: „Nie Widać Po Mnie”, która działa na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz „EPI-BOHATER”, wspierająca chorych na padaczkę. Mecenasem kampanii jest Angelini Pharma Polska.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS