A A+ A++

23.07.2021r. 04:00

RTV EURO AGD wprowadza kolejne innowacyjne rozwiązania na rynku elektroniki użytkowej i AGD. Tym razem otwiera pierwszy w Polsce sklep stacjonarny, prowadzący sprzedaż produktów w formule outletu. Dotychczas produkty outletowe po obniżonych cenach marka oferowała jako opcję dostępną w sklepie internetowym, a teraz klienci zyskają możliwość bezpośredniego zakupu w warszawskim centrum Factory Annopol.


Nowy format sklepu RTV EURO AGD jest przede wszystkim odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy szukają okazji. W najnowszej placówce w centrum Factory Annopol można kupić produkty w atrakcyjnych cenach, często znacznie niższych niż rynkowe, a jednocześnie w dobrym stanie. Mają gwarancję producenta i przeszły weryfikację techniczną specjalistów sieci. Często są to ostatnie sztuki z danej serii, produkty poekspozycyjne czy sprzęt z wcześniej otwartym lub uszkodzonym opakowaniem. Cały dostępny asortyment jest w pełni sprawny i funkcjonalny.

“Jako lider sprzedaży elektroniki i AGD staramy się być jak najbliżej konsumentów, uwzględniając ich głos i konkretne potrzeby w naszych planach rozwojowych. Obserwujemy duże zainteresowanie możliwością zakupu sprzętu elektronicznego w dobrym stanie i jednocześnie w okazyjnej cenie. Zdajemy sobie sprawę, że zwłaszcza w przypadku ofert outletowych niezwykle ważna jest możliwość obejrzenia produktu na żywo, by na tej podstawie móc podjąć decyzję o zakupie, dlatego uruchamiamy nasz nowy sklep w Factory Annopol” – mówi Tomasz Płuciennik, Dyrektor Operacji Sieci Sprzedaży w RTV EURO AGD.

Firma umożliwia także zamówienie bezpośrednio u doradcy w sklepie produktu outletowego, który jest w danej chwili niedostępny w ofercie, ale jest na euro.com.pl. Zamówienie jest dostarczane następnie do domu klienta.

“Sklep w Factory Annopol jest pierwszym outletowym sklepem stacjonarnym RTV EURO AGD. Jeżeli taki format będzie cieszył się dużą popularnością wśród konsumentów, z pewnością przeanalizujemy potencjał i możliwość otwarcia kolejnych podobnych salonów” – dodaje Dorota Grubka, Dyrektor ds. Najmu i Zakupów w RTV EURO AGD.

Choć ubiegły rok upłynął pod znakiem wprowadzanych obostrzeń, sieć RTV EURO AGD w 2020 r. otworzyła aż 23 sklepy. W tym roku firma również realizuje swoją strategię rozwoju – oprócz najnowszej placówki w warszawskiej galerii Factory Annopol, która jako jedyna działa w formule outletu, otwarte zostały jeszcze 3 nowe salony – w Piszu, Nowej Soli oraz Pszczynie.

‘W naszej branży to sklepy tradycyjne wciąż są pierwszym wyborem konsumentów i ważnym elementem procesu decyzyjnego. Dlatego stale rozwijamy naszą sieć sprzedaży, modernizujemy także istniejące placówki, aby zastosowane w nich rozwiązania i odpowiednio zaprojektowana przestrzeń sprzyjały nie tylko zakupom, ale i oglądaniu oraz testowaniu sprzętu” – dodaje Dorota Grubka, Dyrektor ds. Najmu i Zakupów w RTV EURO AGD.

Przykładem sklepu zaprojektowanego w nowatorski sposób jest placówka zlokalizowana w warszawskiej Galerii Mokotów. Wyróżnia się ona innowacyjnym designem i ciekawie rozplanowaną przestrzenią, w której znalazło się miejsce dla pierwszej w Polsce strefy gamingowej, w której klienci mogą skorzystać z najnowszego sprzętu dla graczy zanim dokonają zakupu.

Teraz inne tematy czytane i komentowane przez branżystów 

Nowe decyzje w sprawie LTE 450

ZE PAK bliżej wodoru
Co dalej z CO2?
Sytuacja na rynku
Wszystko o FIT for 55
Ponownie CO2

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPowiat Otwock: „Odkrywamy nasze dziedzictwo”
Następny artykułPierwszy krok to wspólne ustalenie projektu domu