A A+ A++

Pierwsze ciężarówki z odpadami wyjechały już z terenu byłej rafinerii, a ponieważ proces osób odpowiedzialnych za składowanie w naszym mieście toksycznych substancji nadal trwa, to na gorlicki magistrat spadła odpowiedzialność wywiezienia ich z terenu Glimaru.

 

Około 5 tysięcy ton niebezpiecznych odpadów i blisko 50 milionów złotych za ich wywiezienie i utylizację – tyle trzeba będzie zapłacić firmie, a właściwie konsorcjum firm Mo-Bruk i Sarpi, które zostały wyłonione w drodze przetargu do realizacji tego zadania.

Dokładnie chodzi o 48 milionów 870 tysięcy złotych, z czego 40 milionów 208 tysięcy złotych zostanie pokryte w ramach dotacji udzielonej na wniosek miasta przez zarząd Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Pozostała część tej kwoty pokryje pożyczka z Wojew … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTRZB przekazało brzeskiemu szpitalowi komplety pościeli
Następny artykułOficjalnie: szczepionka na koronawirusa ma 95 proc. skuteczności