Rotunda to nie tylko oddział PKO Banku Polskiego, to budynek, który mocno wrósł w tkankę stolicy. Od ponad 50 lat jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych miejsc Warszawy. Nowa Rotunda to także przestrzeń do spotkań czy różnego rodzaju wydarzeń, które planujemy tutaj organizować – mówi Alicja Drozdowska, dyrektor Oddziału PKO Rotunda.
Bank podjął decyzję o rewitalizacji ze względu na zły stan techniczny budynku.
Rewitalizacja budynku miała charakter kompleksowy. Przy realizacji projektu najważniejsze było dla nas, żeby nowa Rotunda była budynkiem wyjątkowym, a zastosowane rozwiązania odznaczały się najwyższą jakością. Przywróciliśmy transparentność szklanej elewacji, utrzymując jednocześnie komfort termiczny wewnątrz budynku – wyjaśnia Alicja Drozdowska. Jak dodaje, budynek otrzymał też certyfikaty ekologiczne LEED i BREEAM.
Zobacz również
Pierwsze piętro Rotundy to Strefa Spotkań – która wzbogaciła budynek po rewitalizacji – dostępna siedem dni w tygodniu dla każdego mieszkańca i gościa stolicy. Tutaj można napić się pysznej kawy, zjeść wyjątkowe ciastko w kształcie Rotundy, spotkać się ze znajomymi, a także spokojnie popracować, korzystając z bezpłatnego Wi-Fi, które jest dostępne w całym budynku – zachęca dyrektor oddziału PKO Rotunda. W tym miejscu – jak podkreśla – bank będzie organizować wydarzenia promujące nowinki technologiczne oraz rozwój startupów. Dodatkowy atut kawiarni stanowi możliwość podziwiania panoramy centrum stolicy dosłownie kilka metrów nad ziemią – zwraca uwagę Alicja Drozdowska.
Oddział PKO Rotunda zajmuje poziom -1 oraz 0. Na parterze obsługiwani są klienci indywidualni, tutaj także znajduje się obsługa kredytów hipotecznych. Na tym poziomie klienci mogą liczyć na profesjonalną obsługę doradców lub skorzystać z urządzeń samoobsługowych. Dzięki nim nasi klienci mogą samodzielnie wpłacić lub wypłacić pieniądze, zrealizować przelew, założyć lokatę, skorzystać z bankowości elektronicznej iPKO – opowiada dyrektor oddziału. Od strony Alej Jerozolimskich znajdują się dwa bankomaty, które są czynne przez całą dobę.
Jak podkreśla Alicja Drozdowska, w oddziale PKO Rotunda bank promuje rozwiązania proekologiczne. Stanowiska doradców zostały wyposażone m.in. w ekrany dotykowe wykorzystywane do podpisywania dokumentów dla wybranych usług transakcyjnych takich jak wpłata, wypłata, realizacja przelewu czy edukacji w zakresie korzystania z bankowości elektronicznej. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom ograniczyliśmy do minimum konieczność drukowania papierowych dokumentów. W oddziale nie znajdziemy papierowych ulotek – oferta banku jest prezentowana na interaktywnych ekranach dotykowych – zaznacza Drozdowska.
Poziom -1 przeznaczony jest do obsługi bankowości osobistej oraz klientów firmowych. Klienci mogą liczyć tu na indywidualną opiekę doradcy w kameralnych pokojach spotkań.
Zobacz również
Zrewitalizowany został również teren otaczający PKO Rotundę. Dobudowano zewnętrzne patio w formie amfiteatru i obsadzono je roślinami, które mają własny system nawadniania z wykorzystaniem deszczówki. W PKO Rotundzie jest ponad … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS