A A+ A++

Firma Rossmann rozpoczęła kampanię reklamową, promującą akcję CSR „Pomagamy jak umiemy kobietom”.

Celem promocji jest pokazanie konsumentkom, że dzięki zbieraniu punktów poprzez skanowanie aplikacji Rossmann mają realny wpływają na pomoc kobietom, które są w trudnej sytuacji.

Na potrzeby kampanii powstał spot reklamowy pokazujący akcje, w które angażuje się Rossmann. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, kinie oraz w mediach digitalowych.

 

Za obsługę mediową kampanii odpowiada dom mediowy Initiative, za realizację reklamy – dom produkcyjny Propeller i agencja kreatywna Red8. Kampania potrwa kilka tygodni.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNowy program poradnikowy „Od niemowlaka do przedszkolaka” w TVP ABC i TVP Kobieta, Ida Nowakowska gospodynią
Następny artykułMenedżerowie Mediacapu znów chcą zdjąć spółkę z giełdy, dają po 3,25 zł za akcję