O autorze
tutaj Robert Lewandowski nie tylko świetnie radzi sobie z piłką, ale i biznesem. Jest udziałowcem w wielu serwisach internetowych, jest prezesem agencji marketingowe Stor9, od niedawna promuje także swoją markę kawy RL Coffee. Tym razem piłkarz inwestuje w aplikację odzieżową – LESS_.
LESS_ to aplikacja dostępna na iOS oraz Android. Pomaga sprzedawać i kupować używane ubrania, obuwie czy dodatki. Narzędzie łączy dwie idee – użytkownicy pozbywają się niepotrzebnego, a jednocześnie dają drugie życie swojej garderobie. Dzięki temu zmniejsza się ilość odpadów tekstylnych.
Na pierwszy rzut oka aplikacja wygląda jak “Instagram do sprzedawania ubrań”. W LESS_ tworzymy własny profil oraz wirtualną szafę i możemy kontaktować się z innymi użytkownikami. Jest tu więc zawarty pewien element mediów społecznościowych. Twórcami aplikacji są Polacy.
W LESS_ zainwestował Robert Lewandowski, ale też założyciele Allegro
W wiosennej rundzie zalążkowej, LESS_ zebrało 12 milionów złotych na rozwój aplikacji i marki. Jednym z inwestujących był Robert Lewandowski, ale też kilku innych Polaków. Swój wkład finansowy przekazali też Krzysztof Pawiński (współzałożyciel i prezes Maspeksu), dwaj założyciele serwisu Allegro, Patryk Urban (założyciel siepomaga.pl) oraz Eryk Stankunowicz, były redaktor “Forbesa”.
LESS_ zostało założone w 2019 roku przez Mateusza Oleksiuka i Dawida Urbana. Inwestorzy widzą w aplikacji bardzo szerokie perspektywy. Do 2023 roku LESS_ ma stać się globalną marką. Więcej o samej aplikacji przeczytacie tutaj.
Aplikację LESS_ na Androida oraz iOS-a można znaleźć w naszym katalogu oprogramowania.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS