A A+ A++

FILADELFIA, 8 maja 2024 r. /PRNewswire/ — Richardson Sales Performance („Richardson”), globalny lider w dziedzinie szkoleń sprzedażowych i poprawy wydajności sprzedaży, z dumą ogłasza premierę nowego systemu Accelerate Sales Performance, rozwiązania umożliwiającego rozwój potencjału sprzedaży w oparciu o dane pomiarowe, które łączy w sobie liczne funkcje analityczne wykazujące najważniejsze braki w umiejętnościach, które wpływają na wysokość przychodów oraz wysoce spersonalizowane doświadczenia szkoleniowe ukierunkowane na poprawę wyników działalności.

System Accelarate Sales Performance pozwala liderom zespołów generujących przychody na:

– Uzyskanie przejrzystego obrazu sytuacji: Poprzez uporządkowanie danych na temat wyników zespołu, przedsiębiorstwa mogą obecnie określić bieżący poziom wyników każdego sprzedawcy w swojej organizacji i uzyskać jasny ogląd sytuacji w zakresie najważniejszych braków wpływających na wysokość przychodów.

– Określenie handlowej doskonałości: Uzyskanie jasnej definicji dobrych praktyk sprzedażowych i ilościowe określenie kosztów straconych możliwości spowodowanych przez niedostateczne umiejętności poprzez połączenie wskaźników wydajności i danych dotyczących obserwowanych zachowań.

– Poprawę wydajności: Zapewnienie precyzyjnych, wysoce spersonalizowanych doświadczeń rozwojowych kładących nacisk na budowę potencjału sprzedażowego, którego potrzebuje każdy sprzedawca, aby osiągnąć swoje indywidualne cele, wykorzystując najlepszą w swojej klasie metodologię szkoleniową Richardson.

Wprowadzenie systemu Accelerate Sales Performance opiera się na zaangażowaniu firmy Richardson w innowacje i sukcesy klientów. Poprzez połączenie najnowocześniejszej technologii pozyskanej w ramach nabycia platformy e4enable ze sprawdzonymi treściami szkoleń sprzedażowych, Richardson kontynuuje umacnianie pozycji zespołów generujących przychody na całym świecie w taki sposób, aby osiągali najlepsze wyniki i napędzali zrównoważony rozwój.

„Naszą misją w Richardson jest dostarczenie praktycznych rozwiązań, które napędzają rzeczywiste doskonałe wyniki działalności – stwierdził John Elsey, prezes i dyrektor generalny Richardson. – System Accelerate Sales Performance stanowi zmianę paradygmatu budowy potencjału sprzedażowego; pokazuje, jak zachowania sprzedawców wpływają na wskaźniki biznesowe, kierując uwagę liderów zespołów generujących przychody tam, gdzie mogą zmaksymalizować swój wpływ. Mogą też sprawdzić, jakie korzyści przynosi inwestycja w rozwój ich zespołów dzięki przejrzystej informacji na temat zwrotu z inwestycji”.

System Accelerate Sales Performance oferuje:

– Przyspieszenie analiz: silnik, który napędza rozwój umiejętności poprzez korelację danych pomiarowych z zachowaniami, które wpływają na zespół.

– Przyspieszenie nauki: dopasowuje zachowania sprzedawców do modułowych cyfrowych doświadczeń szkoleniowych wywierających na nich ogromny wpływ.

– Przyspieszenie na żywo: przyspiesza cykl zmiany zachowań poprzez sesje coachingowe i warsztaty na żywo

– Przyspieszenie płynności: rozszerza proces uczenia się na płynne wykonanie pracy w celu konsolidacji nowo nabytych zachowań w trwałą praktykę.

Pierwsze reakcje klientów i potencjalnych użytkowników, którzy mieli okazję doświadczyć nowego systemu podczas konferencji RevEdge w Chicago były pozytywne.

„Spersonalizowane doświadczenie szkoleniowe dla sprzedawców”.

„Praktyczne treści dla waszych zespołów”.

„Pulpity dla liderów odpowiedzialnych za rozwój pracowników pozwalające na identyfikację możliwości i ich wpływu na prowadzoną działalność”.

„Wykorzystanie danych z istniejących zasobów technicznych w celu identyfikacji braków w zakresie wydajności”.

Szczegółowe informacje na temat systemu Accelerate Sales Performance znajdują się na stronie www.richardson.com

Richardson Sales Performance

Celem Richardson jest osiąganie przez czołowe międzynarodowe organizacje sprzedażowe lepszych wyników dzięki ich inwestycji w szkolenia sprzedażowe. Umożliwiamy prawdziwe zmiany poprzez treści o większej możliwości adaptacji, które przyczyniają się do budowy zwinności, poprzez bardziej przydatne technologie z możliwością ich adaptacji do systemów CRM klientów i bardziej widoczne postępy dzięki danym pomiarowym połączonym z systemami klientów.

Szczegółowych informacji udziela Meghan Steiner; [email protected] 

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/1178731/Richardson_Sales_Performance_Logo.jpg 

Źródło: Richardson Sales Performance

Źródło informacji: PR Newswire

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDla kogo sowita odprawa?
Następny artykułZielona przemiana na ulicy Filipińskiej w Poznaniu