A A+ A++

Na premierę remake’u Prince of Persia: Piasków Czasu jeszcze poczekamy. Twórcy zdradzili, że projekt po zmianie dewelopera wciąż znajduje się w fazie koncepcyjnej.

Źródło fot. Ubisoft.

i

Fani Prince of Persia muszą uzbroić się w anielską cierpliwość, bowiem remake odsłony z 2003 roku, który zapowiedziano niemal trzy lata temu, wciąż znajduje się w fazie koncepcyjnej.

O postępie prac nad odświeżoną wersją Piasków Czasu w rozmowie dla Ubisoft News opowiedzieli producent gry Jean-Francois Naud oraz jej reżyser Michael McIntyre ze studia Ubisoft Montreal.

Zdecydowanie za wcześnie, aby mówić o premierze

Ponad rok temu remake Piasków Czasu zmienił dewelopera. Gra z indyjskiego oddziału Ubisoftu trafiła wówczas pod skrzydła filii firmy w Montrealu (Kanada).

Niestety nie mamy dobrych informacji dla fanów serii o rezolutnym perskim księciu. Według słów samych twórców, projekt został zrestartowany i wciąż znajduje się na bardzo wczesnym etapie prac.

Jesteśmy obecnie na etapie prac koncepcyjnych. Odkąd przejęliśmy projekt, przyglądamy się opiniom społeczności i poszukujemy własnego sposobu na dostarczenie gry. Teraz budujemy zespół, definiujemy priorytety, tworzymy prototypy, testujemy elementy i zastanawiamy się, w jaki sposób uwzględnić głos fanów w rozwoju projektu.

Autorzy remake’u dodali, że nie ma co liczyć, aby gra w nadchodzących miesiącach została pokazana szerszej widowni. Oznacza to, że na tegorocznym Ubisoft Forward (12 czerwca) z pewnością zabraknie Księcia Persji.

To wciąż wczesny etap i gracze nie powinni spodziewać się więcej informacji na temat gry w tym roku, ale zapewniamy, że wszyscy wkładamy w ten projekt nasze siły i serce.

Remake w pełnym tego słowa znaczeniu

Choć remake Prince of Persia: Piasków Czasu wciąż znajduje się na początku prac, deweloperzy z Ubisoft Montreal już wiedzą, że ich projekt – oprócz nowoczesnej grafiki – doczeka się również gruntownej przebudowy w wielu kluczowych obszarach.

  • Unowocześnieniu ma ulec przede wszystkim system walki.
  • Do gry trafi przerobiony system poruszania się, co będzie miało wpływ na liczne elementy platformowe.
  • Zmodyfikowane mają zostać także zagadki środowiskowe.
  • Fabuła i świat gry w gruncie rzeczy mają pozostać takie same jak w oryginale. W tych obszarach zmieni się jedynie „sposób dostarczenia historii”.
  • Twórcy zamierzają wykorzystać doświadczenie i rozwiązania z późniejszych odsłon serii.

Ważny balans

Deweloperzy przyznali, że przy produkcji remake’u Piasków Czasu chcą przede wszystkim zachować równowagę między zaoferowaniem odświeżonego doświadczenia a dostarczeniem czegoś „świeżego” dla nowych odbiorców.

W remake’u nie powinno zabraknąć więc kultowych symboli produkcji, takich jak główny bohater systematycznie gubiący fragmenty koszuli wraz z postępem fabuły – co potwierdzili twórcy.

Zachowaniu ducha oryginału z pewnością pomoże fakt, że pracownicy Ubisoft Montreal mają dostęp do dokumentacji pierwowzoru z 2003 roku – bo i powstał on właśnie w tym studiu.

Przypomnijmy, że Książę Persji z 2003 roku został bardzo dobrze przyjęty przez media branżowe i graczy, szybko zyskując grono oddanych fanów (i szereg sequeli). Przed studiem z Montrealu stoi więc nie lada wyzwanie, aby dorównać legendzie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLIST MIESZKAŃCA. Dużo nieatrakcyjnego i dzikiego nieładu. Plac zabaw na os. Jagiellońska
Następny artykułВикористання допомоги США має відповідати американським законам та вимогам – Держдеп