A A+ A++

Do kategorii głównych wpłynęło 238 zgłoszeń, do kategorii sektorowych 106, a do kategorii specjalnych 53 zgłoszenia.

Spośród kategorii głównych największym powodzeniem cieszyła się kategoria – Covid-19 PR response, która została utworzona w ubiegłym roku w odpowiedzi na sytuację związaną z wybuchem pandemii.

Drugą najchętniej wybieraną kategorią była Kampania społeczna. Wśród kategorii sektorowych najwięcej projektów zgłoszono do kategorii Finanse, natomiast najczęściej wybieraną kategorią specjalną była Efektywność.

Jury obraduje nad zgłoszeniami do Złotych Spinaczy

Od 14 września do 3 października trwać będzie I etap konkursu, podczas którego 94-osobowe Jury oceni wszystkie zgłoszone do konkursu projekty, wykorzystując w tym celu dedykowaną platformę do głosowania online. Natomiast 7 października ogłoszone zostaną tegoroczne nominacje.

Jurorzy będą oceniać projekty w sześciu grupach, a nad całością prac będzie czuwać przewodniczący jury – Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.

– Informacja o rekordowej liczbie zgłoszeń, jaka wpłynęła w tym roku do 19. edycji konkursu Złote Spinacze, to świetna wiadomość dla całej branży PR. Rosnące z roku na rok zainteresowanie uczestnictwem nie tylko wśród agencji PR, ale także ze strony firm i organizacji pozarządowych potwierdza renomę tego największego konkursu branżowego w Polsce i zaufanie do profesjonalizmu jury, w skład którego wchodzi prawie 100 przedstawicieli sektora PR. To też dowód na to, że nasza branża potrafiła szybko i elastycznie dostosować się do realiów wynikających z pandemii tak, aby w nowej rzeczywistości nadal skutecznie odpowiadać na wyzwania i potrzeby klientów – mówi Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland, wiceprezes zarządu ZFPR.

Kto oceni prace zgłoszone do Złotych Spinaczy

Grupa pierwsza, na czele z Łukaszem Malczewskim, partnerem zarządzającym w agencji d*fusion commmunication, oceni projekty z kategorii: Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Media Relations, Finanse, Przemysł i infrastruktura, Technologia, IT, telekomunikacja oraz Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze.

Grupa druga, której przewodniczącym jest Mariusz Wawer, head of governmental relations & sustainability 3M Poland & East Europe Region, oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Social media, Medycyna i zdrowie, Motoryzacja i transport oraz Efektywność.

Przewodniczącą grupy trzeciej jest Małgorzata Mejer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Procter & Gamble w Europie Centralnej. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Content marketing – branded content, Event komercyjny, PR miejsca, miasta lub regionu oraz Uroda, higiena i wellness.

Czwartej grupie przewodniczyć będzie Monika Kaczmarek-Śliwińska, dr hab., adiunkt Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz przewodnicząca Rady Nadzorczej Mentax. Grupa oceni projekty z kategorii: PR pro bono, NGO i sektor publiczny, Sustainability i CSR Communiactions, Kampania społeczna oraz Research&Insight.

Przewodniczącą piątej grupy jest Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej oraz rzecznik prasowy, Nationale-Nederlanden. Jurorzy z tej grupy ocenią zgłoszenia w następujących kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Custom publishing, Kreatywność, Kultura i media oraz Moda i styl życia. W tej grupie prace ocenić będzie Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktorka prowadząca Wirtualnemedia.pl.

Szósta grupa, pod przewodnictwem Agnieszki Kępińskiej-Sadowskiej, dyrektor ds. komunikacji i relacji zewnętrznych Europa Centralna, Polska, Bałtyki, World Travel Retail w Mondelez International, oceni projekty zgłoszone w kategoriach: Covid-19 PR response, PR korporacyjny, Event społeczny, Sektor spożywczy oraz Sport, turystyka i rekreacja.

Zwycięzców konkursu Złote Spinacze poznamy podczas uroczystej gali 3 grudnia.

Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu.

W ramach XVIII edycji konkursu Złote Spinacze jury przyznało: 21 Złotych, 32 Srebrne oraz 26 Brązowych Spinaczy, w łącznie 33 kategoriach konkursowych. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do Grupy Komunikacja Plus, natomiast tytuł kampanii PR XX-lecia otrzymał projekt Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułFakty reklamują Pyralginę jako „nr 1 na silny ból” (wideo)
Następny artykułPolicja Mińsk Maz.: Apelujemy o ostrożność na drodze! Kolejne wypadki w powiecie mińskim w tym jeden zakończony tragicznie!