A A+ A++

Od poniedziałku – 26 października mieszkańcy Bełchatowa będą mogli zgłaszać swoje uwagi do projektu tzw. uchwały reklamowej. Wnioski będą przyjmowane do 7 grudnia.

Przygotowany przez Urząd Miasta Bełchatowa dokument określa zasady i warunki umieszczania m.in. tablic reklamowych czy billboardów na terenie miasta.

Od 26 października do 23 listopada projekt uchwały dostępny będzie na stronie internetowej bip.belchatow.pl, a także w siedzibie Biura Planowania Przestrzennego. Uwagi należy zgłaszać do magistratu na piśmie w terminie od 26 października do 7 grudnia. Pismo trzeba przekazać do urzędu – można na kilka sposobów: dostarczyć do Punktu Obsługi Klienta magistratu, wrzucić do skrzynki korespondencyjnej umieszczonej na budynku urzędu lub przesłać drogą pocztową lub elektroniczną.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOSP. Nagroda za służbę
Następny artykułBieg Barbórkowy 2020 inny niż zawsze