Rośnie sieć drobnicowa
W ubiegłym roku spółki przejęte wcześniej w Holandii, Niemczech, Austrii czy we Włoszech zostały już z sukcesem zintegrowane z resztą Grupy. Raben skupił się na umocnieniu sieci krajowych i poprawie jakości usług. W tym celu w 2023 roku wydzielił 6 centralnych punktów w sieci Raben, które odpowiadają za konsolidację ładunków drobnicowych dla europejskiego ruchu liniowego.
Status takich Eurohubów zyskały: Sarstedt (obsługa połączeń do Skandynawii), Mönchengladbach (kierunek: północna Francja, Beneluks, Wielka Brytania, Irlandia), Fellbach (kierunek: Hiszpania, Portugalia, reszta Francji) i Aichach (kierunek: Austria, Włochy, Polska, Czechy) w Niemczech, Legnica w Polsce (połączenia wewnątrz tego rynku i do krajów bałtyckich) oraz Rokycany w Czechach (kierunek: Europa Południowo-Wschodnia).
Czytaj więcej
CPK z listem otwartym
Niektórzy polscy naukowcy są przeciw CPK, zaś praktycy wspierają ten projekt, choć przyznają że niesie on ryzyko.
Oddziały te charakteryzują się pojemnością, lokalizacją i infrastrukturą przeznaczoną do obsługi ruchu międzynarodowego w bardziej wydajny sposób. Oferują ponad 130 bezpośrednich połączeń między wymienionymi punktami, wspólny systemem zarządzania transportem (TMS) i obszerne możliwości przeładunkowe, które uzupełniają 1,6 mln m kw. powierzchni magazynowej w Europie. To wszystko pozwoliło Grupie Raben bardziej elastycznie reagować na zmiany wielkości przewozów, a przede wszystkim skrócić czas ich realizacji.
Na koniec 2023 roku Raben miał w swojej ofercie blisko 600 linii międzynarodowych na terenie Europy (w tym przeszło 120 na kierunku Polska-Niemcy), co oznacza zwiększenie oferty o ok. 5% w ciągu dwunastu miesięcy. Pojawiło się 13 nowych połączeń z Rumunii z kluczowymi lokalizacjami w Europie.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS