A A+ A++

W 2022 roku hybrydy zagoszczą w najmocniejszych autach Rally1. Nowe konstrukcje zastąpią obecne WRC .

Z kolei drugi stopień piramidy rajdowej przejdzie na napęd hybrydowy sezon później. Dzięki niewielkiemu, seryjnemu, 48-woltowemu akumulatorowi, system zapewni wzrost mocy o około 10 koni mechanicznych.

Oprócz obniżenia emisji, jasnym celem jest zademonstrowanie, w jaki sposób istniejąca technologia samochodów drogowych może zostać przeniesiona na arenę sportów motorowych, zamiast być specjalnie opracowywana, tak jak ma to miejsce w przypadku aut Rally1 – czytamy w komunikacie.

Zestaw przepisów jest obecnie omawiany przez Departament Techniczny FIA w celu kontroli kosztów oraz zarządzania potencjalnymi różnicami w wydajności pomiędzy gotowymi i dostępnymi systemami hybrydowymi.

Przepisy powinny być gotowe do zatwierdzenia we wrześniu 2021 roku. Propozycja zakłada, aby samochody nowej generacji Rally2 Hybrid zostały włączone do rywalizacji w sezonie 2023.

 
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSyn Ryszarda K. zatrzymany ws. pobicia operatora TVP
Następny artykułGuerrieri na mokro